vrijdag 30 december 2011

Het (bijna) laatste klusje van dit jaar!


Op de blog van Nienke zag ik een leuke verfproef  (pyramide verven) die ik ook uitprobeerde, dankzij haar recept dat ze me stuurde, waar ik erg blij mee was! Met een gele, rode en blauwe basiskleur als uitgangspunt. De fatquarters had ik vooraf genummerd, maar toch waren er heel wat  merktekens vervaagd zodat ik heb moeten gokken om ze in de juiste volgorde te krijgen.
De gele (citrien met barnsteen) is wat licht uitgevallen, waardoor de andere kleuren ook wat vager zijn. Op zich niet erg, want ik ben er best tevreden over!



Zo op stapeltjes ziet het er super uit!  Heel bruikbaar allemaal, dankzij Nienke kan ik nu even genieten van mijn mooie stofjes!

12 opmerkingen:

Dea zei

Mooi gezicht, zo'n kleurige driehoek! Grappig dat ze bij iedereen toch net iets anders worden.

Anoniem zei

Hannie mooie kleuren. Je kan weer verder met het creëren van mooie werkstukken. Ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
Marjo

Aart zei

Mijn voorraad geverfde lappen begint ook lekker te slinken, dus ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven, wat vervelend nu ;-)
http://quiltaart.blotspot.com

Christel Sins-Camp zei

Ook al zo'n mooie piramide; staat op mijn lijstje voor 2012!

Janny de Roo zei

Jij kunt weer even vooruit Hannie....lest best, zo op het laatst van het jaar...!

DEKAKADO zei

Super. En je hebt er ook nog een prachtige foto van gemaakt.Een goede jaarwisseling gewenst.

Marrie-jette zei

Je pyramide ziet er gaaf uit!Net weer anders dan die van Nienke en heel anders dan die van mij.
(leuk om te doen he?)

inge zei

wat een heerlijk kleurengamma ...en ze worden vast toch nog veel mooiers omgetoverd ...fijne eindejaarsdagen Hannie !

joke zei

Wat een prachtige kleuren weer.
Ik wacht maar tot het gaat sneeuwen om weer een verfpoging te wagen.

christina zei

Wat geeft bloggen toch een inspiratie he. Ze zijn schitterend.

Inge zei

Wat een gave stapel lapjes! Mooie kleurtjes.

Anoniem zei

Wat een mooie stapel kleurtjes,wat zal er weer iets moois van worden gemaakt.
Gelukkig nieuwjaar voor jullie.
Riet.