woensdag 28 december 2011

Nog wat verschillende werkjes.


Natuurlijk kwam ik zelfgemaakte Kerstkaarten tekort,  dus heb ik er afgelopen week nog enkele bij gemaakt. Er lag nog een geverfd lapje een zeefdruk en transferfolie wat ik hiervoor gebruikte Met wat lutrador en een "gouden" roos,  en wat stikwerk was ik redelijk snel klaar!


De boekenlegger was een surprise cadeautje, en de ATC's heb ik van de restjes gemaakt.  (Zitten in de map om te ruilen) Op een gestempeld lapje  met lutrador, en blaadjes van gesmolten organza.


Omdat ik nog wat tyvek nodig had voor een ander projectje ,meteen maar wat verschillende kleuren geverfd en verhit tussen bakpapier. Ligt nu in ieder geval klaar voor gebruik.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer prachtige werkstukjes Hannie.
Marjo

marjolijn zei

Wat een prachtige kaarten en andere werkjes weer. De ontvangers zullen hier weer heel blij van worden!
gr. Marjolijn

Ineke zei

Dat heb je weer mooi gefixed!

inge zei

leuke kleurtjes voor de geverfde lapjes en vast handig dat dit alweer klaar ligt ...

Nienke zei

Mooi weer, je draait er je hand niet voor om, Als ik het zo lees, maar het effect is groots!

Janny de Roo zei

Mooi, mooi......!!

DEKAKADO zei

Je bent er lekker handig mee zo te zien. Wat een prachtige exemplaren heb je weer gemaakt.

Christel Sins-Camp zei

Ik vraag me af of je nog aan slapen toekomt!

Suus zei

Mooie werkejs Hannie, prachtig zoals dat rood erdoor heen schijnt.

Shirley zei

Oh ik ben jaloers op jouw 'doe ik effe' manier van zulke mooie kaarten maken! Ik moet hier de hele boel overhoop halen eer ik geïnstalleerd ben, zit minstens een uur inspiratieloos voor me uit te kijken, en op het moment dat het eten op sta ben ik lekker op gang en laat ik de boel aanbranden.

christina zei

Oh wat heb jij een prachtige kaarten gemaakt.