vrijdag 1 maart 2024

dagboekje Februari en museumbezoek!


Een beetje laat, maar toch gelukt ondanks alles rondom...
Het werkje voor de "stoffige dagboekjes "van Februari.

Een compositie van met verf , stempels enz.  bewerkte resten .
Ik liet de gesorteerde stofjes  al eerder zien ...


Door een tip kwam ik op het idee. 
Mijn bedoeling is om elke maand een dagboekje met compositie te maken ,
uit het restenmandje.


Nog een detail ...
De keramiek broche maakte ik eens bij een cursus.
nu komt hij weer goed van pas...



Met Bianca ging ik weer eens naar het museum Helmond.

De expositie Abstract 2

En over politiek getinte demonstraties.
Fijn om na lang tijd weer eens een expositie te bezoeken!
Vooral het grote gordijn van geknipt papier was een echte blikvanger!
Maar ook leuk om oá. weer werk van de Cobra groep te zien!


7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Verrassend hoe jij iedere keer weer op nieuwe ideeën voor die dagboekjes komt. Heel mooi ! Hoe groot zijn ze eigenlijk ? Fijn dat je samen met Bianca deze bezoekjes aan een museum doet.

miekequilt zei

Wat een mooi rood werk heb je gemaakt. En wat heerlijk om met Bianca naar een museum te gaan.

Frederika zei

Wat weer een mooi dagboekje. Sta altijd weer versteld hoe jij alles zo prachtig tot een geheel krijgt.

Marlien zei

Fijn dat je weer eens naar en museum kon.

Bianca zei

Het is super om samen een museum te bezoeken, zoveel ideeën.
Dagboek is prachtig!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Fijn dat je met Bianca even een expositie kon bekijken..

els zei

Lieve Hannie. Ik hoop dat je je draai weer wat kunt vinden. Zo fijn om te zien dat je kreatief bezig blijft met steeds weer mooie en bijzondere resultaten. Heerlijk voor je, dat het ook weer eens mogelijk is om , samen met Bianca, een museum te bezoeken. Het geeft vaak weer nieuwe energie en motivatie.