zaterdag 30 maart 2024

Ruil ATC's en dagboekje Maart


Ook dit jaar deed ik met de ATC ruil die Mieke  organiseerde.
De drie bovenstaande maakte ik voor de ruil 


En deze mooie kreeg ik terug.

Linksboven "poppenkraam "van Ferrara 
midden boven van Els Hengstmengel
linksonder  van Frederika
en midden onder van Mieke met erbij een mooie kaart!
Leuk om weer mee te doen!

Met Conny doornbos deed ik nog een aparte ruil.


Ze stuurde deze met een lief briefje erbij!
en deze maakte ik voor haar :

Mijn mappen raken aardig vol!



Ook nog even het dagboekje voor Maart


Ook weer gemaakt van bewerkte resten en kant, met borduursteken vastgezet.

Een beetje voorjaar


 

een detail ..
De uitgesneden tulpen kreeg ik van Bianca!
Die heeft een geweldig apparaat daarvoor...

 

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooie pagina voor je dagboekje. Het was leuk dat je weer meedeed met de atc ruil.
Fijne Paasdagen.

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtige kaartjes Hannie

Frederika zei

Leuke kaartjes heb je voor de ATC ruil,een is inmiddels in Noorwegen aangekomen.
Je dagboekpagina is weer prachtig gemaakt.
Fijne Pasen

Bianca zei

Mooi ruil Hannie!!!
Dagboek is echt voorjaar, super mooi!!!