zaterdag 23 maart 2024

Kwetsbaar, artboekje voor Maart


Werkje voor de artbooksisters .
thema Kwetsbaar...

Ik zocht het dit keer in het materiaal.
Zijde vezels gevangen in dun transparant lutrador. 35
Eerst de lutrador met transferverf gestreken.


Hier zie je de vezels beter .\Vastgezet met cirkels.




Even een detail...


Op de dikkere lutrador 100
Stukjes vezels en draden verhit en vastgezet.



Nog wat met kralen versierd..





Het ( boekje) kan hangen of opgerold worden, 
met een ring en mooi band.

De foto's lukten niet echt goed,
omdat ik ook de transparantie wilde weergeven..

7 opmerkingen:

Bianca zei

Het is prachtig Hannie!!!
Transparant en teer.

Marlien zei

Oh ik had hem daar al gezien, maar niet eens gezien dat het van jou was.
Wat byzonder!

conny's quilts en creaties zei

Mooi uitgewerkt Hannie

In de weer zei

Prachtig werkstuk heb je gemaakt.

Je atc-kaartje dat ik heb ontvangen vind ik schitterend.
Mooie ruil was het weer.
Fijn weekend.

Frederika zei

Prachtig Hannie

miekequilt zei

Wat mooi Hannie. En je hebt er een mooie sluiting bij gemaakt.

els zei

Schitterend Hannie en door de transparantie lijkt het ook zo fragiel.