zondag 30 mei 2021

Werk in uitvoering, en tuinplezier.


Omdat ik mee doe met de half-half uitdaging van het quiltersgilde
kan ik nog niet veel laten als enkele details...


Ook hier een detail....
 Over een poosje het hele werk!

Ook door corona zijn we veel aan huis gebonden, 
maar gelukkig kan ik wel in de tuin werken!


Gelukkig is het nu wat warmer zodat alles weer gaat groeien en bloeien!

 Om toch wat fleur erin te brengen heb ik wat bakken gevuld, 
maar ook de rest  van de planten, laat wat  meer van zich zien!




Ook wandelen we weer regelmatig in ons park rondom de Groote Beek!





Maar gelukkig heb ik nog van alles om af te maken!
Hierboven een ecoprint, 45 x 150 cm  wat ik aan het borduren ben.
Een plan van enkele jaren!
 Het is een  paneel waar ik vorig jaar mee begon.
 De eerste is klaar zie hieronder.


 Moeilijk te fotograferen zo'n lange lap ! 

De tweede komt t.z.t. ook wel af!

5 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik ben heel benieuwd naar je uitdaging. Het leek me leuk, maar ik ben niet zo van de uitdagingen en vind het altijd knap als mensen eraan mee doen. Het is heerlijk buiten hè, we genieten er allemaal erg van. Fijne zondag nog.

Marlien zei

Je tuin is prachtig!

Janny de Roo zei

weer goed bezig Hannie, jij vermaakt je wel.

Bianca zei

Een spannende uitdaging! Leuk om zo’n klein stukje te mogen zien.
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
De tuin ziet er prachtig uit. Na regen komt zonneschijn, de tuin gaat dan stralen!

els zei

Ben erg benieuwd wat de uitdaging(en?) op gaat leveren. Wat heerlijk om weer de mooie kleuren van het voorjaar te zien.
Je eco borduursels worden prachtig.