dinsdag 18 mei 2021

Dagboekje voor Mei, Leuke post, en wat klein spul!


Elk jaar is het weer een klein drama, 
om onze poes Merel mee te krijgen naar de dierenarts.
Wat ik ook doe, ze heeft het meteen door!
Ook dit jaar weer .
Gelukkig konden we ze op tijd in het mandje krijgen, 
al ging het niet van harte zoals je ziet op dit quiltje!

Op een mooi breakdown lapje uit mijn voorraad, 
appliceerde en stikte ik een boze kat en het reismandje. 


Een detail....
 
Na een nachtje daar blijven , onder narcose tandsteen verwijderen,
bloed en nieronderzoek werd ze weer gezond bevonden ,
en kon ze mee naar huis.
Nog wat onrustig, maar ligt nu weer lekker op de bank!


Van een mooi bewerkt  dat ik kreeg van Bianca maakte nog wat kaarten!


 verwerkt met vlizofix, lutrador en silhouetten van fluweel.



Zo kunnen ze weer verstuurd worden!






Van Mieke die een give away organiseerde op haar blog,

( Ik viel niet in de prijzen) 
Kreeg ik toch een leuke kaart en mooie boekenlegger...

Nogmaals dank Mieke!




De echtgenote  van een neef stuurde me deze leuke kaart .
Gemaakt door de bewoners van een verpleeghuis in Tilburg, 
waar ze de cliënten dan  meehelpt!


Een kort blogje dit keer, er is nog het een en ander in de maak!
 

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Een korte blogje met leuke dingen. Arme poes. Hopelijk mag ze weer naar huis en hoeft ze pas over een jaar weer terug. Je kaarten zijn mooi!

Marlien zei

Zoooo herkenbaar.
En ze ruiken het he.

joke zei

Gelukkig hoeft het maar 1 keer per jaar. Mooi naam Merel. Zo heet mijn dochter ook.