zondag 6 juni 2021

Bloemenpost!



In deze coronatijd stuur ik regelmatig naar familie en vrienden,
 voor hun verjaardag een bloompost .
Verse bloemen in een doosje!
Zo kwam ik op het idee voor het thema "Verassing "van de Artbooksisters.
Een bewaard oud doosje werkte ik om tot een doos naar maat voor mijn doel.
 Een leuke punch lap lag er nog!

Ik gebruikte de  mooie "verkeerde "kant .



De binnenkant beplakt met afgewerkt transferpapier.


12 kaartjes op maat gemaakt van monoprints .


Van veel gekleurde organza cirkels een aantal bloemen gepuncht..
Door de organza zien ze er heel luchtig uit!


Met kralen versierd , en op de kaartjes geplakt.



Een doosje vol verassingen!
 

7 opmerkingen:

Marlien zei

Ooooh wat leuk!!!

miekequilt zei

O Hannie. Wat heb je dat mooi gemaakt. Geweldig gewoon. Een doos vol moois.

Bianca zei

Echt super mooi!
Zo vrolijk en kleurig. Daar word je blij van.

mia zei

Bijzonder mooi

Janny de Roo zei

Je zal het maar krijgen....prachtig toch !!

els zei

Schitterend. Wat een prachtige doos vol unieke verrassingen.

Unknown zei

Geweldig Hannie! Wat een prachtige kaarten en doos.