zondag 6 mei 2018

Nog eens theezakjes kaarten en meer...



Voor de zomermarkt war ik ook dit jaar weer aan meedoe,
 maakte ik nog meer kaarten met theezakjes .
vooral de rooibosthee zakjes geven een mooi resultaat.
Ook dit keer eerst met encaustic wax bewerkt,
en verder gestempeld en versierd. 
De kaarten zijn gesneden van een grote map met vintage afbeeldingen. 
Van de bekende goedkope zaak!



Dit jaar doe ik nog mee met de verjaardagslijst, van de Fantastic fabric groep,
 waar ik in Mei 4 kaarten voor nodig heb.
Ook weer eentje met een theezakje, lutrador en organza.


Dame met hoed is ook altijd gezellig om te maken....

Ze gaan binnenkort op de post . twee zijn er al verstuurd. 





Om dat ik ook klein werk mag neerleggen ,
tijdens het quiltfestival in Groningen,heb ik wat opzetjes gemaakt,
 die nog verder bewerkt moeten worden . 
Bv.  met ingestikt motief.


Ook deze alvast voorbereid, met een gedichtje, kant en mooie stofjes uit mijn voorraad..
Ook wat monoprints  en zeefdrukje op organza erbij.
Nu nog verder afwerken.... Hopelijk lukt het naar mijn zin?

4 opmerkingen:

Frederika zei

Het zijn weer prachtige kaarten Hannie.
Groeten Frederika

Janny de Roo zei

En ik mocht die ene mooie kaart inmiddels al ontvangen. Ze zijn weer top !! Waar haal je toch steeds de inspiratie vandaan Hannie ?

els mommers zei

Wat een mooie resultaten weer Hannie. Ook de opzet voor Groningen ziet er spannend uit. Jammer dat ik er dit keer niet heen kan. Ik lees steeds dat je met encaustic was werkt. Heb het nog nooit gedaan en ken ook de toepassingsmogelijkheden niet. Waar koop je het?

miekequilt zei

Wat een leuke kaarten weer. Ik hoop dat je er veel verkoopt, want ze zijn echt mooi en apart.