vrijdag 27 april 2018

Doe dagen ,gezellig!


Vorige  week kwam Bianca weer hier . Dit keer wilde ze graag punchen, 
( had ze nog nooit gedaan..)
Met een geleende machine en volop wol kwam ze hier aan. 
We zijn samen aan de slag gedaan. Eerst wat landschapjes gemaakt ,
Die ze later thuis heeft bewerkt, met nog meer mooie resultaten! 

Die  kwam ze enkele dagen later  hier  laten zien
. Ik maakte er bovenstaande foto collage van. Ze zijn prachtig !


Als verassing mocht ik er enkele uitzoeken...



 Die  ik meteen in een lijstje heb gezet!
 Ze staan nu hier te pronken!



Bij mij is het bij wat landschapjes gebleven...


Net als deze. Ze moeten echt nog wel wat bewerkt worden!
Maar  het was net als altijd  weer een leuke middag!


De dag erna kwamen onze vrienden uit Oostvoorne hier ,
 doen we ieder jaar een keer.

De mannen gingen na de koffie naar  kamp Vught
een zeer indrukwekkend museum .
Past zeker in deze dagen van herdenken zo rond 4 en 5 Mei.


 Conny  wilde graag het overbrengen van foto's op organza goed onder de knie krijgen.

Ik had al een aantal foto's geprint  ,gewone inktjet en laserprint.
dus konden we meteen aan de slag!


Hierboven wat resultaten..
De  laserprints blijven helderder. de inkt-jet afdrukken vervagen wat ,
maar geven ook een mooi resultaat.

 Ook enkele afdrukken met gesso als fresco bewerkt.


Hier is duidelijk het verschil tussen de inkt-jet en laserprints te zien..

En zoals altijd wisselen we leuke presentjes uit!

Deze fijne hebbedingen boekjes en materialen kreeg ik van Conny


Deze stempels folie , wol en meer, had ik voor Conny verzameld.

Na de warme lunch die ik al had voorbereid namen we weer afscheid , tot oktober? 
 Alles bij elkaar weer een gezellige geslaagde dag!


5 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een heerlijk creatieve dagen had je. De punchwerkjes zijn echt plaatjes.

Els Mommers zei

Wat een prachtige punchwerkjes. De landschapjes zijn echt juweeltjes geworden. Ook de op stof overgebrachte foto’s zijn erg mooi geworden. Fijn om zo duidelijk het verschil tussen inkjet en laserprinter te zien.

Jo Huijsman zei

Heerlijk zulke doe dagen met prachtige resultaten

Janny de Roo zei

Daar kijk je toch naar uit.....?

joke zei

JHe bent weer lekker bezig geweest. Wat een verschil die afdrukken met laser of inkjet. Dat loont de moeite om even de deur uit te gaan voor een laserprint.