zondag 6 maart 2011

zeefdrukjes en kaarten

Als ik ga zeefdrukken neem ik meteen aantal kleine restlapjes en bewerk die ook tegelijk. Ik ben dan toch aan het kliederen, en het is gemakkelijk om een voorraadje te hebben. Dit keer wat sneeuwverflapjes en met transferverf bewerkte evolon. Ik gebruikte verschillende screens voor de lapjes hierboven.
En soms kan ik het niet laten,om er meteen kaarten van te maken, met toevoeging van een enkel stukje gaas ,rubber of tricot. Ze liggen weer klaar voor een verjaardag of ander doel.
De afmetingen zijn: ong. 15x 15 cm.

7 opmerkingen:

marjolijn zei

Dit zijn weer juweeltjes geworden, Hannie.

Inge Slaats zei

Prachtig Hannie! Dat je met sneeuwverven zulke mooie lapjes krijgt en er dan ook nog zulke schitterende kaarten van maakt, ik vind het een wonder!

Tonny zei

Die zijn weer schitterend Hannie!

groetjes, Tonny

Ati zei

Prachtig Hannie en zó apart. Die koopt men niet in een winkel!

christina zei

Ik kan soms best jaloers op jou worden met alle technieken en kennis die jij in huis hebt. En er dan ook nog zulk mooie dingen van kunnen maken. Dat lukt niet iedereen!!!!

Suus zei

Ze zijn prachtig.

Anoniem zei

Watheb je weer veel gedaan,en wat mooi Hannie.Ik vind het geweldig.
Groeten Riet.