vrijdag 6 oktober 2023

Alweer kaarten , een mooie expositie, en leuke kleine envelopjes.




Er lagen nog wat geverfde cirkelvellen,
 waar ik niet meteen een bestemming voor had.
Maar kaarten komen altijd van pas!

Hier allemaal bij elkaar..



Nog even apart .
Op de cirkel tekende ik een soort fantasie bloem.


Ook bij deze


Zomaar uit de vrije hand..


De overlappende bloemen en bladeren 
ingekleurd met derwent potloden..


Een andere bloem, en blad


Zo werd het leuk...


Heerlijk tekenen en kleuren!


Bijna klaar.


De laatste!
Ik heb er al wat van weggeven.





Een goed kennis van me, Meta Heemskerk
Had een expositie hier vlakbij in Spoordonk.

Dat was voor mij wel haalbaar.
In een mooie verbouwde kerk kwam haar werk prachtig tot zijn recht!
Meta werkt veel met bewerkte koperplaat , linnen ,hout ,
en de laatste tijd ook afdrukken op linnen met verf en inkt.

Erg fijn om deze overzichts tentoonstelling te kunnen bekijken!
Kijk eens op  haar website..

https://metaheemskerk.nl/




Zo in verloren uurtjes  kijk ik soms op Pinterest .
 en vond wat leuke gemakkelijk te maken envelopjes.


Te vinden bij papier enveloppen.
 Er staan nog meer leuke in de site..
Ik maakte ze van mooie gelli prints die ik kreeg van Conny

Niet zoveel kunnen maken deze keer, maar toch gezellig bezig geweest met een vriendin .

7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Niet zoveel gemaakt zeg je, maar je laat al weer heel wat zien hoor. Als je van die bonte envelopjes verstuurt, plak je er dan een adressticker op...? Ik heb weer genoten van je werkjes Hannie.

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Goed idee om envelopjes te maken van gelliprints

Marlien zei

Waar haal je toch altijd weer zoveel inspiratie vandaan

Alice zei

Hanny, de kaarten zijn prachtig geworden. Kunstwerkjes.
Ik ben er jaloers op. Teken je dit met een fineliner er op?

Hannie de Beer zei

Ja , eerst met zacht potlood, zodat ik overtollige lijnen nog kan uitgummen.
Het is leuk werkje..
Gr Hannie

Bianca zei

De kaarten zijn prachtig!!!
Wat fijn dat het een mooie expositie was!

els zei

Wat weer een creatieve manier om je gekleurde cirkels in prachtige kaarten om te toveren.
Het werk van Meta ga ik zeker op haar website bekijken.
De envelopjes zijn ook heel erg leuk.