vrijdag 22 september 2023

Wat rood met je kan doen! boekjes maken!


Vorige week hadden Bianca en ik we weer eens onze doe middag!

Ik wilde voor de Artbooksisters mijn rode boekje afmaken..




Hier zie je bianca bezig met haar boekje .

Bianca had een stapel mooie monoprints en wilde daar een boekje van maken .



Dit was het resultaat! 

De boekjes kunnen nog verder worden bewerkt, met foto's, tekeningen, enz.

Ik kreeg er eentje van !

 

De vorige keer liet ik al mijn verzameling rode materialen zien!


Het werd dit uitklapboekje..


Textiel en papier lopen als rode draden door mijn leven...


Maar soms... toch versierd met ene lutrador vlindertje..


Ook rood!


De kaft van rode stof versierd met een punch collage van organza.



En ook dit is rood!




Grote  foam letters.. en gaas..


Ook hier met kant ,gaas en pailletten..


Nog een keer de buitenkant, met kralen...

Het was een flink werkje! Maar wel naar mijn zin..

 Heel fijn om weer eens samen met Bianca te hobbyen!

6 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Heerlijk zo'n dagje fröbelen samen en heel erg mooi geworden !

miekequilt zei

Mooi rood is niet lelijk, zei mijn moeder vaak. En dit boekje bewijst het maar weer eens. Het is echt Prachtig. Jullie werken mooi inspirerend op elkaar.

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk bezig samen. Prachtig boekje is het geworden.

Bianca zei

Het was zeker fijn Hannie!
Met hele mooie resultaten!

Frederika zei

Wat weer een geweldig resultaat. Rood doet wat met je. Groeten Frederika

els zei

Geweldig dit rode boekje. Het plezier van het maken spat eraf. Wat heerlijk om zo samen te kunnen werken. Ook het boekje van Bianca is erg mooi geworden.