zondag 30 juli 2023

Monoprinten..middag met Bianca


Onze doemiddag werd dit keer  monoprint op de gelliplate .
Ook vriendin Thea wilde graag een keer meedoen.

Ik had buiten alles klaargezet, maar helaas gooide de regen roet in het eten.
Dus alle spullen naar binnen.
Materialen genoeg!








Thea had er duidelijk plezier in, gezien de enorme hoeveelheid,
die ze maakte met onze hulp.
Voor een eerste keer niet gek!
Ze was er erg tevreden over, binnenkort gaan we er mee aan de slag..




Bianca werkte op A 5formaat.



Ook zij maakte prachtige  afdrukken !


Ze wil er een boekje mee maken , 
en ik zag ook al een verwerking in een dagboekje...

( Zie de stoffige dagboeken rechts van de blog...) 






Mijn resultaten zijn dit keer wat minder, maar toch ben ik tevreden!

Het was ook nu weer een geslaagde middag!

6 opmerkingen:

Bianca zei

Het was heel geslaagd Hannie!
Mooie resultaten.

els zei

O wat heerlijk zo'n middagj met zijn drietjes, Ik heb onlangs ook een grote gelliplate gekregen, maar heb nog weinig tijd gehad om er mee aan de slag te gaan. Als ik jullie mooie resultaten zie gaan mijn vingers jeuken,

miekequilt zei

Wat een mooie afdrukken zijn er gemaakt. Jullie hebben elkaar geïnspireerd en er komt vast een vervolg van.

Marlien zei

Wauw!
Ik ben mijn gelliplate al sinds mijn verhuizing kwijt.
Hij moet er zijn, maar geen idee waar.
Ben benieuwd of ie nog wel bruikbaar is.

Heidi zei

Wat leuk gemaakt

joke zei

Fijn dat je vriendinnen hebt waar je samen mee aan het werk kan.