donderdag 17 augustus 2023

Opgraving. Stoffige dagboeken.


Dit keer een thema naar aanleiding van een tv programma ,
op Canvas dat ik volgde, over opgravingen in Egypte .
in de vallei der koningen. serie.

Een interessante BBC.
Ik had nog een aantal afdrukken met encoustic wax ,
 een hele tijd geleden gemaakt.
Met kleine stukjes maakte ik een collage.
 Paste wel bij het thema.

Vastgestikt en gestempeld met goud verf.

Verder nog van enkele foto's fresco's gemaakt .



Een detail waar de bewerking met lutrador goed is te zien.
Nog wat goudfolie erbij om het af te werken..




Deze keer kwam ik niet tot meer werkjes, dus een bloemetje ,
dat mijn Gerhard maakte bij de dagbesteding.
Elke week een ander kleurige compositie!
Ben ik natuurlijk heel bij mee!


5 opmerkingen:

Marlien zei

mmmooi!
beide!

miekequilt zei

Heel mooi gemaakt Hannie. Echt passend bij de titel. Prachtige kleuren. En het boeket van Gerhard is prachtig.

Janny de Roo zei

Wat leuk dat je elke week een bloemetje krijgt van Gerhard. Ja, dat moet je waarderen !

Els Mommers zei

Deze "Opgraving" is weer erg mooi geworden. Knap hoor hoe je steeds weer tot een origineel werk komt.
En wat een cadeautje elke week zo'n prachtig bloemstuk.

Bianca zei

Heel leuk om iedere keer zo’n mooi bloemstuk te krijgen!
Wat leuk om zo’n interessante tv programma voor dagboek te gebruiken!