maandag 27 februari 2023

mappen en een bijna affo


Van Bianca kreeg ik twee mooie geverfde stroken die ze overhad, van een project.
 Ik borduurde ze met vrije borduursteken....


 Ook deze...was een leuk werkje tussendoor.


Ik maakte er mappen van , die kom ik altijd te kort.




Net als deze een lekkere dikke map voor dagboekjes!




De hele winter quiltte ik het werk wat ik eerder liet zien...
Heel gezellig savonds op de bank.
Nu dus klaar ...


Nog een karweitje wordt het om de cirkels er netjes op te naaien..


Hier enkele details..


Ze zijn allemaal anders , met kant en borduursteken , 
met kralen en pailletten.

Misschien stuur ik hem in voor de tt. van het quiltersgilde.?

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

De Quilt gaat een eyecatcher worden Hannie, geloof mij. De cirkels erop maakt het nog mooier dan het nu al is !

miekequilt zei

Dat zou je zeker kunnen doen, die quilt opsturen. Het wordt namelijk weer een plaatje, en dan kunnen er weer veel mensen van genieten. De paarse map vind ik geweldig, wat een mooie kleurencombinatie.

Frederika zei

Dat gaat een mooi quilt worden. Bijzonder. Ik ben nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Groetjes Frederika

joke zei

Die details zijn prachtig!