zondag 12 februari 2023

Dagboekje en meer..




Zoals ik in het vorige bericht al liet zien,

werkten we voor de steekproeverij ook met kleur.
En wel complementere kleuren.
Ik koos voor blauw en oranje.

Ik liet al wat voorbeelden zien ,maar nu met lijnen en punten.

Ik koos voor de rechtse verfproef, om te borduren.



En maakte er een dagboekje van, op witte damast.

De kleuren zijn wat feller dan op de verfproef , maar ik ben toch wel tevreden...



Ondertussen maakte ik nog meer kaarten...


Bij de mooie monoprint resten die ik kreeg van Conny 
zaten ook wat prints met geponste gaten .

\Ook hierin wat kleine borduursels!



Net als deze...



wat van dichterbij,





van Coby  kreeg ik wat wolletjes per post, en een voorbeeld .




Heel leuk!
Ik verwerkte de wolletjes op mijn eigen manier .
met de punchmachine...



En hieronder nog een aantal kaarten van chiffonpunch .
Het lapje lag al een tijd in de kast ,en het is fijn om wat weg te werken...

Alleen met kralen dit keer..





Bj deze wat lange kralen..


En hier wat eenvoudiger.
Soms krijg je een idee om weer wat te verwerken...

5 opmerkingen:

Bianca zei

Wow!!! De kaarten zijn allemaal prachtig!!!
Wat fijn om zo bezig te blijven!!!

Marlien zei

Ik vind die proefjes echt heel inspirerend!

Frederika zei

Wat weer veel mooi.
Leuk om de proefjes te zien, die pakken zo mooi uit.
Groetjes
Frederika

Janny de Roo zei

Heerlijk...de kleuren spatten er weer van af....!!

miekequilt zei

Hannie, wat laat je ons toch steeds weer genieten van al het moois wat je maakt.
De Steekproeverij was echt iets voor jou, denk ik.