vrijdag 10 maart 2023

Mini,s en gezellige kussens


Een aantal kleine  passe-partouts lagen in de kast die ik eens uitgesneden had ,
om nog eens te gebruiken .
Ook een  hoop kleine frutsels ,o.a. tyvek ,gaas en zo meer.


Nu kwamen ze van pas , voor miniwerkjes .
Ook lijstjes had ik nog,
 . De leuke bloklijstjes van Ikea waren uitverkocht ,
maar Hema heeft ook heel mooie van 10 x 10 cm 



Hier  een collage van alle acht  10 x 10 cm


Nog eens allemaal apart 


glitterbloemetjes enz.


Je ziet allerlei kleine frutsels


wat papier reliëf


pailletten en verhit materiaal


wat tyvek en bloemetjes.


Ook weer een restje tyvek en int.


organza enz.

weer leuke gezellige kleine cadeautjes.
in verloren uurtjes gemaakt...






Van een vroegere workshops lag er nog een mooie  lap ,
geverfd is een spuitcabine. met stiksel verwerkt.
Bij Ella Koopman  in Zwaag al weer een aantal jaar geleden.


Deze maakte ik ook daar, en liet ik al ooit zien, maar mag nog eens op de foto.


de achterkant van linnen


hier van geverfde jaquard.
Weer wat weggewerkt , en leuke kleine cadeautjes erbij!

7 opmerkingen:

Frederika zei

Leuk die collega van je werkjes.

Groetjes Frederika

Bianca zei

De kussens zijn prachtig!!!
Ook de cadeautjes zijn juweeltjes! Die krijgen zeker een mooi plaatsje!

Janny de Roo zei

De mini's vind ik prachtig en ja, ik kwam er ook al achter dat Ikea de lijstjes niet meer verkoopt. Daarom kocht ik de dikkere soort, maar dat is eigenlijk niet mijn ding. Leuk te horen dat de Hema ook nog wat kleinere verkoopt, dan ga ik daar ook eens neuzen. De kussens zijn ook mooi geworden.

Marlien zei

Hoe leuk weer

miekequilt zei

De mini’s heb je leuk verwerkt, zo in een lijstje. Jammer dat Ikea ze niet meer verkoopt, ik kocht ze daar ook.
En die kussens: plaatjes!

Marjan zei

Zulke prachtige zelfgemaakte kunstwerkjes zijn de mooiste cadeautjes die er zijn. Wat geven passe-partouts toch altijd weer een mooi effect. Je werken krijgen daardoor nóg meer aandacht en dat verdienen ze.

joke zei

Je hebt weer een serie prachtige cadeautjes gemaakt. Maar wat fijn dat je kennelijk zo'n netwerk hebt dat je al die kaarten en cadeautjes kwijt kunt. En bedankt voor de tip van de Hema lijstjes.