maandag 3 oktober 2022

Ritme. Het thema van de Artbooksisters!



Ritme was dit 3de kwartaal het thema bij de Artbooksisters ..
Het duurde even eer ik een idee had.
De tango! 

Op internet vond ik de passen met voetjes erbij.
Een mooi geverfde lap lag nog in de kast...
Het "voetenwerk" stikte ik enkele keren op de stof, met de schoentjes erbij.
Was een flinke klus!

Heel wat voetjes, zooltjes, en hakjes geknipt, van goud en zilverstof.

Ook nog enkele dansparen  en echte tangoschoenen erbij!





De achterkant  teksten en nog meer voetjes...
de binnenkant verstevigde ik met resten canvas dat ik nog had,
 van goedkope schilderij lijsten.


Een detail van het voetenwerk!


en natuurlijk van de dansparen...

Was een lastig werkje, maar toch goed gelukt!



 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een werk! Maar wat is het weer goed gelukt. Het ritme spat er vanaf.
miekequilt

Janny de Roo zei

Geweldig, wat een werk die schoenen....maar o zo mooi geworden.

Marlien zei

Hoe leuk!
En heel anders dan ik van je ken.

Ik had bij ritme heel andere gedachten.

Bianca zei

Het is prachtig!!!

joke zei

Wauw, mooi geworden, maar inderdaad hel veel werk denk ik. Knap die schoentjes.