zondag 25 september 2022

dagboekje september en borduurcirkels


Omdat mijn man soms aan de aandacht ontsnapt, en dan de weg kwijt raakt,
besloot ik om een GPS horloge voor hem te kopen!
Zo kan ik altijd kijken waar hij is..
Ik maakte een print op stof van het schermpje op mijn I pad. 
Het horloge is op organza geprint . 


Een detail waar de stiksels beter zijn te zien...
Dit werd het dagboekje voor september!




Tussen de bedrijven door kan ik nog af en toe wat handwerkjes doen,
 bv. bij de tv, borduurde ik nog enkele cirkels voor de quilt,
 die ik in een vorig bericht liet zien 


In kleuren passend bij de geverfde toffen.


Met kant en kraaltjes en borduursteken
Inmiddels zijn er 5 klaar . Gaat nog vlugger dan ik dacht!
En heel gezellig om te doen!

3 opmerkingen:

Marlien zei

Wat een uitkomst toch he, die GPS.
En wat mooi in je dagboek verwerkt zo.
De cirkels zijn ook prachtig.

miekequilt zei

Fijn dat je je man zo in het zicht kunt houden. En dan maak je er maar weer een mooi quiltje van, prachtig.

Janny de Roo zei

Hannie ik weet dat het heel lastig is om je man in de gaten te houden. Mijn schoonvader destijds was ook vaak de weg kwijt en toen had je nog geen GPS-systemen. Fijn voor je dat het er nu wel is. Geweldig hoe jij dat (letterlijk) verwerkt in een quiltje. Figuurlijk kan je dat ook helpen bij de verwerking. De cirkels zijn prachtig gemaakt met veel fantasie.