vrijdag 14 oktober 2022

Leuke boekjes en tekeningen!




Vriendin Thea komt regelmatig hier, om te hobbyen.

Ze wilde ook graag eens zón leuk boekje maken!
 Een paar weken geleden zijn we er aan begonnen..
Een mooie monoprint lag er hier nog, 
en de papierblokken van Action deden weer goed dienst! 



kijk eens hoe mooi de lila bladzijden  en de geverfde kaartjes
Met waterverf gesmaakt ..

natuurlijk moesten er afbeeldingen op. 
Thea koos voor modeplaatjes van  dames, 
jammer genoeg kan ik ze nog niet laten zien.





Ik koos voor een donkere monoprint.



Met  groen actionpapier.
en natuurlijk ook de geverfde kaartjes!




Ik maakte er tekeningetje sop uit de vrije hand ,
van bloemen bladeren en vogeltjes.
Met inktense  potloden gekleurd, en met een fijn schrijver afgewerkt.

Zo gezellig om tussendoor wat te tekenen!


En fijn  voor een cadeautje.

Voor  herhaling vatbaar!

Wil je ok eens een gezellig boekje maken? 

Bij Joke Hardenbol is er keuze uit twee verschillende boekjes workshops!




4 opmerkingen:

mia zei

wat een mooi resultaat, allebei de boekjes ziet er prachtig uit, ik weet nu ook hoe je moet vouwen en als je er mee behept bent laat het je niet los.

Janny de Roo zei

mooi hoor, wat een creativiteit weer !!

miekequilt zei

Wat een enig boekje. Ik merk dat het papier me ook te pakken heeft. En dan krijg ik zoveel inspiratie van jouw blog. Heerlijk. Ik ga ook eens bij Joke kijken, bedankt voor de tip.

kunamola zei

Wat ziet dat er weer prachtig uit. Ik vind die donkere monoprint schitterend.