woensdag 26 oktober 2022

Dagboekje okt. De tuin winterklaar maken! en wat fotokaarten...




In oktober begin ik altijd met de tuin winterklaar te maken.
Is altijd meer werk dan ik denk!  Veel snoeiwerk en blad.

De bomen worden gedaan door een tuinman!
 Ik waag me maar  niet meer op de ladder? 

Ik zette een foto uit een tijdschrift op transfer papier ,
en printte die op stof.

Na het harde werk , nog niet klaar! elke dag wat,
kon ik tussen de bedrijven door borduren..


Een gezellig werkje om wat uit te rusten !
de kruiwagen is ingestikt. en wat ingekleurd .


nog een detail...





Van alle werkjes maak ik foto's en kaarten...



Ook details. Mijn familie wil ze graag hebben.

En natuurlijk ook voor verjaardagen.

Ik kan weer even vooruit!
 

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooi tuinwerkje. En de kaarten zijn ook superleuk.

Bianca zei

Het is iedere keer ook een heel karwei om de tuin winterklaar te maken.
Fijn om hulp te hebben van de tuinman!
De dagboek is prachtig en wat fijn om weer nieuwe foto kaarten te hebben!!!

Janny de Roo zei

Een tuin winterklaar te maken is geen sinecure....het lukt mij niet meer....mannetje moet er aan geloven....wel nog wat plantjes verzet en bijgekocht. Je kaarten zijn weer geweldig, kan me voorstellen dat men ze graag ontvangt.

Marlien zei

Ik heb een tuinman in moeten huren dit jaar.
Hij moet nog komen, maar ben me rot geschrokken van de kosten.
Maar heb zo'n achterstand opgelopen dat ik wel moet.

Hannie zei

Is zeker een grote kostenpost , elk jaar weer . Maar de bomen kan ik niet zelf snoeien!

Marlien zei

Dat kan ik dus wel.
Alles wat laag is kan ik niet.