dinsdag 19 juli 2022

vintage presentje!


Voor de verjaardag van mijn vriendin Cobi, (een echte boekenwurm) 
maakte ik dit boekje . ook van de boekjes workshop die ik online volgde bij Joke .

Het kostte me  nogal wat tijd om het juiste papier te zoeken , wat mooi bij elkaar past.
en natuurlijk had ik nog van alles liggen van  die goedkope winkel ...

De kaft is een monoprint, die ik nog in de voorraad had liggen . 

In de rug gaatjes gemaakt met een koordje erdoor, de glazen kralen ook uit de kralenvoorraad ! 


Voor de binnenkant papier van de welbekende winkel!
Met vintage afbeeldingen op stickervel cirkels geplakt..


Een speelse manier van de bladzijden erin gevouwen en geplakt.



In de rug vastgemaakt met een speciaal gevouwen stuk papier,
en niet te zien hier nog enkele insteek hoeken.
 Ze is er heel blij mee!

Was geen gemakkelijk werkje, maar wel een aanrader om ook eens te kijken 
voor de boekjesworkshop bij Joke!

6 opmerkingen:

Janny de Roo zei

ziet er erg ingewikkeld uit, maar wel heel mooi !

miekequilt zei

Wat een mooi boekje. Dat werd vast erg gewaardeerd.

els zei

Daar zal ze inderdaad erg blijde zijn geweest. Ziet er bijzonder en erg mooi uit.

els zei

blij mee bedoel ik natuurlijk. Was weer te snel met wegsturen😂

Marlien zei

Erg leuk.
En wat leuk dat je op deze manier bij Joke een workshop kunt doen.

joke zei

Mooi geworden Hannie. Heel goed gelukt.