zondag 10 juli 2022

Dubbele leporello en dagboekje Juli.


Bij de boekjes workshop die ik volgde bij  Joke,  zat ook een dubbele leporello.
 Ook weer eens proberen!

Ik had laatst mooi Italiaans papier gekocht bij boektotaal.nl 
, een eldorado voor alles wat met papier heeft  te maken!

Geschikt voor deze dubbele leporello. 
Mooi Japans papier met zijden draadjes had ik nog bij mijn voorraadje.


 Ook wat letters van kurk pasten er goed bij.
Het papier heb ik helaas niet in de goede richting gesneden! 
Maar het geheel is wel naar mijn zin!



Vorig jaar zaaide ik stokrozen, in de hoop op mooie bloemen dit jaar.
Maar helaas alleen grote bladeren!
Dus tekende en stikte ik op een transfer geverfd lapje deze stokrozen.
 Ingekleurd met dikke stabilo potloden ,
die ook als aquarel potlood gebruikt kunnen worden.
 Nog een sjabloon blad erbij.


nog met wat verf aangezet.

Een detail waar het beter te zien is.

Nu maar hopen dat ik volgend jaar stokrozen krijg!

5 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Stokrozen hebben vaak een aanloopje nodig, ik denk dat er volgend jaar echt wel bloemen gaan komen. Jouw boekje is echt bijzonder, maar ook de je kaart, je bent echt van alle markten thuis he....

Bianca zei

Het is een heel mooi boekje geworden!
Stokrozen…. Het is mij nooit gelukt, al is de dagboek een plaatje!

miekequilt zei

Papier is niet echt mijn ding, en ik kijk dan ook met bewondering naar je boekje. En dat je iets fout deed, zie jij waarschijnlijk alleen. Hopelijk kun je volgend jaar lekker van de stokrozen genieten.

els zei

Wat ontzettend leuk zo'n dubbele leporello. Je kaart is weer prachtig. Ik ben ook gek op stokrozen, Helaas bloeien ze niet in de tropen.

joke zei

Wat een prachtige stokroos! En het boekje is ook goed gelukt. Het papier past mooi bij elkaar.