maandag 21 maart 2022

De laatste technieken! Dagboekje, en wat tekenen.



De laatste technieken zijn nu verwerkt! 
Misschien zijn we nog een enkele vergeten, 

Het is een grote stapel geworden!
Nu nog een boek ervan maken , daarover heb ik nog geen echt idee?
Komt nog...


een enkel detail... Papier reliëf. Ik gaf er eens een demo over tijdens een expositie.
het is gedaan op een reliëf plaat.


En puffpasta! met een thermofax screen...





De laatsten van Bianca..
Zijn ook erg mooi geworden.


Ook weer een detail!
Prachtig gelukt!


Fotos met een laserprint, op transferpapier gedrukt.



Tijdens wat verloren momenten maakte ik wat tekeningetjes 
uit de vrije hand.
Gezien op Pinterest!
Leuk om weer eens wat te tekenen in mijn boek...


Van Conny kreeg ik een tip over stabilo potloden .
 Stevige dikke potloden met 3 mogelijkheden.
Was ,aquarel ,en gewoon kleuren.

Bianca maakte er wat proefjes mee...




Nog tijd gevonden voor het dagboekje van Maart,
al had ik geen goed idee..
Het werden plotter bloemen die ik kreeg van Bianca 
Op een geverfd lapje tekende  en stikte ik bladeren en kleurde die in..




Een detail ..
 
 Een beetje van alles wat deze keer!

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Wat een prachtige werkjes zag ik weer voorbij komen, ook van Bianca. Jullie vullen elkaar goed aan zo te zien.

Bianca zei

Wat mooi allemaal! Zoveel gedaan.

miekequilt zei

Wauw, wat een activiteiten en creativiteit. Ik heb alles uitgebreid bekeken en het ene is nog mooier dan het andere.
En zo inspirerend voor ons. Bedankt. Leuk dat je zo goed samen kunt werken met Bianca.

els zei

IK blijf het een schitterende vondst vinden al die afzonderlijke technieken op verschillende bladzijden.Dat wordt een prachtig naslagwerk. Wat een geweldige samenwerking heb je met Bianca. Jullie vullen elkaar zo mooi aan en inspireren elkaar. Heerlijk zo'n maatje.