maandag 7 maart 2022

Pech!! En het is niet alles goud wat er blinkt! en ATC ruil!



Enkele weken geleden
begaf mijn wasmachine het!  
Komt natuurlijk heel slecht uit met de vele wassen die ik elke week draai!
Maar gelukkig kwam er snel een oplossing..

Op een sashiko lapje appliceerde ik de boosdoener!

 Met een volle mand was...


De afbeeldingen vond ik gedeeltelijk op internet!



En ook weer erg leuk , een vouw boekje maken!
Van fraaie gouden  vouwblaadjes die ik nog had liggen..


Afgewisseld met zwarte motieven




Zo waren de gouden velletjes!


En zo is het boekje geworden .
het niet alles goud wat er blinkt , binnenin als tekst.



Van de  resten gekregen fraaie monoprints op zijdepapier 
maakte ik nog een aantal kaarten bij !


Met  een permanent fijnschrijver heb ik er tekeningen op gezet..



Wat is het leuk om weer eens ATC,s te ruilen .
 Alweer georganiseerd door Mieke .

Mooie kaartjes gemaakt door  Mieke ,Ferrara, Anneke, Simone en Ilse.
 met een mooie kaart van Mieke erbij!



Deze maakte ik voor de ruil!





Deze twee maakte ik nog voor een onderlinge vriendinnen ruil!
Oude vintage plaatjes die ik nog in mijn bewaarmappen had .

Weer wat gezellige kleine werkjes af gemaakt afgelopen weken!

7 opmerkingen:

Marlien zei

Prachtig verbeeld.
En weer een heleboel moois

Marjan zei

Oeps, een kapotte wasmachine komt nooit uit! Wat grijp je dan snel mis hé.... Leuk idee om hem te appliceren!
Het vouwboekje ziet er mooi uit, de quote hoort er echt bij.
Je monoprintkaarten zijn stuk voor stuk kunstwerkjes, prachtig!

els zei

Wat laat je weer een heleboel moois zien. Je blijft lekker bezig. Wat een leuk idee om de frustratie van de kapotte wasmachine zo te verbeelden.

Janny de Roo zei

Het lijkt wel of het er de tijd voor is...kapotte wasmachines....Enige weken geleden draaide ik ook de een na de andere was voor zoon en schoondochter....er kwam geen eind aan, maar ook de mijne loopt op zijn laatste pootjes ben ik bang.....Ondanks deze ellende heb je het weer prachtig verwoord in een werkje Hannie. ATC's, ik dacht dat ze niet meer gemaakt werden....!
Je laat weer heel wat moois zien in dit blogje.

Hannie de Beer zei

Ja. na een bepaald aantal jaren is het vaak over met de apparaten! Telkens begeeft er wel na intensief gebruik.
Lastig wel maar gelukkig heb ik nu een goed adres gevonden, snel en betrouwbaar!

Bianca zei

Inderdaad, het komt nooit uit, helaas gaan de apparaten 1x in de zoveel jaren stuk.
Geluk is het snel opgelost en heeft het een grappig dagboek opgeleverd!
Mooi boekje!

miekequilt zei

Wat een enig quiltje over een vervelende gebeurtenis. Fijn dat je zo snel een nieuwe kon kopen. Over de atc’s niks dan lof, ze zijn goed terechtgekomen en ik vond het heel leuk om te organiseren.