maandag 24 januari 2022

verder met de technieken en spelen met de plotter.


Afgelopen vrijdag weer een middag met Bianca

Ze had haar plotter meegebracht zodat ze voor mij teksten kon maken ,
 voor ons technieken project. 
Een super ding!



De ingevoerde teksten worden geprint!


Met de I - Pad andere teksten invoeren....


Zelf had ze thuis al heel wat klaar gemaakt !
Zie de collage
De verschillende technieken en teksten ook bewerkt, met folie,
of roestpoeder.



Hier is het wat beter te zien...



Zelf ben k nog niet zo ver, maar de teksten zijn gemaakt!


Enkele al uitgevoerd... En ook wat met folie bewerkt.




Met Kerst stuurde ik Bianca een bloompost boeket van papier, 
om zelf in elkaar te zetten!


Natuurlijk kon ze niet nalaten om ook een aantal motieven te printen!


Met mijn verjaardag lagen ze in de brievenbus.
Gisteren heb ik er met bloemen draad een mooi boeket van gemaakt.
 Het is zo fijn, dat je ze alle kanten op kunt buigen.
Zelfs het vaasje is geprint!
Wat leuk is dit!



Tot besluit maakte ze nog een aantal kaarten...
Wat een bofferd ben ik!

We gaan voorlopig gewoon verder met de technieken en teksten,
dus wordt weer vervolgd! 
  

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooie dingen maken jullie samen. Heerlijk om elkaar zo te inspireren en samen bezig te zijn. Die plotter vind ik interessant, leuk dat Bianca hem meegenomen had. Ook de bloemen die ze maakte zijn enig. Ga zo door dames en blijf ons inspireren.

Bianca zei

Het was een super middag Hannie!
Zo fijn dat de plotter het snijwerk voor ons doet!
Geeft ons nieuwe mogelijkheden.

Marlien zei

Prachtig allemaal.

els zei

De plotter kom ik de laatste tijd regelmatig op allerlei manieren tegen. Voor het eerst gezien bij een zoom- presentatie van Betty Busby die er prachtige quilts mee maakt. Maar jullie resultaten mogen er ook zijn. Ik word steeds nieuwsgieriger.
Wat heerlijk om zo samen op allerlei manieren bezig te kunnen zijn. Wat een mooie kaarten en prachtige bloemen heeft het o.a. opgeleverd. Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg, want ben er van overtuigd dat het hier niet bij blijft. Succes.

Janny de Roo zei

Nieuwe mogelijkheden geven nieuwe kansen om nog meer prachtige dingen te maken. Begrijp dat jullie super enthousiast zijn door dit speeltje. Ben erg benieuwd naar een vervolg. Succes!

Hélène zei

inderdaad een leuk speeltje ik ben er nog steeds niet achter hoe het werkt maar jullie produceren heel mooie dingen veel succes er mee