dinsdag 11 januari 2022

Weer een jaartje ouder! en leuke reacties!


Afgelopen week werd ik weer een jaartje ouder, gelukkig in goede gezondheid!
 
 Maar wat een leuke verrassingen kreeg ik.
Prachtige boeketten, en geinige  presentjes!


Wat denk je hiervan!
Een vogellolly.


Ze snoepen er heerlijk van!



En lekkere brownies met de post..
We smikkelen er fijn van!




Natuurlijk ook een massa lieve en leuke kaarten!

Ik heb ondanks de corona regels een erg fijne verjaardag gehad, 
al was het bezoek beperkt tot 2 personen , 
al die hart verwarmende felicitatie hebben me heel blij gemaakt!




Maar ook nog wat anders..
Bianca had "gespeeld "met haar nieuwe Plotter.
En stuurde me enkele resultaten, waar ik kaarten van maakte .



Een mooie monoprint achtergrond en het is een prachtige kaart geworden...


Ook deze wat stemmiger van kleur, maar met een leuk ornament.
 Ook weer een fijne verassing!



Na het opruimen van de kerstboom was dat hoekje wel kaal.
 maar in mijn laden lagen nog wat zijden bloemen en takken.
Een bijzondere vaas stond ook in de kast.
Dus even dit stuk in elkaar geflanst! 

Ondertussen zijn we weer overgegaan naar de orde van de dag!

6 opmerkingen:

Bianca zei

Heel leuk Hannie om zo verwend te worden!!!

miekequilt zei

Gefeliciteerd Hannie. Wat fijn dat je zo'n leuke dag had. En je bent heerlijk verwend.
De werkjes uit de plotter zijn mooi geworden.

Marlien zei

Hieperdepiep hoera!!!!!

Janny de Roo zei

Alsnog gefeliciteerd Hannie. Je bent weer goed verwent. Je kaarten, gemaakt door Bianca haar plotter zijn zeker bijzonder te noemen, vooral met die leuke stofjes en toevoegingen van jouw hand. Op naar een gezond en creatief nieuw levensjaar !

Marjan zei

Nog gefeliciteerd Hannie! Fijn dat je zoveel verwend bent ondanks de maatregelen. Kaarten zijn ook heel leuk om te krijgen en in je mooie kaartenmolen kan je er optimaal van genieten.

els zei

Nogmaals gefeliciteerd Hannie. Wat heerlijk dat je zo verwend bent met aandacht en kaarten. De kaarten die je gemaakt hebt met de plotter resultaten van Bianca zijn zeer bijzonder geworden.