woensdag 16 december 2020

Lutrador: De resultaten!



In een vorig bericht liet ik enkele proefjes zien,
 die Bianca en ik maakten met lutrador  uit het boek van Ineke Berlijn.
Ieder gewoon thuis, vanwege de corona maatregels!
Hierboven mijn resultaten. 




Een landschapje op geverfd lutrador 70 ,verwerkt met verhitte organza en tyvek.

Om onverklaarbare redenen kon ik enkele foto's  niet in het juiste formaat plaatsen?




ook deze.. met organza en wat glitterstukjes.


Net als  deze...  Die ging naar Bianca..




Twee lieve doosjes die al zijn weggeven!


Nog een wat groter landschap.
verwerkt met meerdere lagen lutrador nr 70 en hele dunne.
,Wat kant, organza en verhitte dikke lutrador!




En een sfeerlichtje op dubbele lutrador met transferverf 

Met metallic garen ingestikte blaadjes  en wat weg gebrand...




En deze zijn van Bianca , 
Ze heeft ook nog naast de landschapjes  een aantal kaarten gemaakt.
Die ik al liet zien in vorig bericht En in de collage!


Een klaprozen veld van Bianca!



Een vogel van organza in het groen! Deze kreeg ik!




Nog een fraai abstract landschap van Bianca.


Een lief doosje, ook voor mij!

Het was weer een leuk experiment, waar ik zeker nog meer mee ga doen!



5 opmerkingen:

Bianca zei

WoW Hannie, wat hebben we toch veel mooie werkjes gemaakt!

miekequilt zei

Wat een prachtige werkjes. Echt in de stijl van Ineke. De doosjes zijn ook enig. Jullie zijn samen heerlijk inspirerend.

Janny de Roo zei

zooooo...dat was weer genieten, zowel voor jullie als voor mij (al kijkend naar dat moois)...

els zei

Wat een prachtige landschapjes. Ik geniet er iedere keer dat ik er naar kijk weer van. Trouwens ook van de mooie doosjes.
Ik krijg er steeds weer inspiratie van.

Marlien zei

Ik val weer in herhaling:

Mooooooooi