zaterdag 5 december 2020

cobra galerij en map.


Het 4de kwartaal van de art boeksisters staat in het teken van de Cobragroep!
Ik liet me inspireren door een afbeelding van Corneille
Op een mini canvasje met een linnen  leporello.


Een kant werd kleurig abstract , op geschept papier met 
reliëfs in felle kleuren , met viltstift ingekleurd.



Hier de hele rij...


De andere kant in de stijl van de Cobra met kinderlijke tekeningen.


Hier nog even allemaal op geschept papier!



Mijn brede map voor de dagboekjes is helemaal vol, 
dus een nieuwe omslag gemaakt met een bladprint op A4 formaat,
 die ik afgelopen zomer maakte met Bianca 



Deze fijne map 4 rings map extra breed, kreeg ik van Bianca.
Weer ideaal voor een heel jaar  dagboekjes!




De voorkant met de bladprint geborduurd.


De achterkant met ook wat prints , en alles met de hand gequilt.
Klaar voor komend jaar!
 

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk, een lege map. Klaar om volgend jaar te vullen. Hopelijk krijgen we weer veel moois te zien.

Bianca zei

Het cobra boekje is spectaculair mooi!
Fijn dat de map al bekleed is en in gebruik!

els zei

Helemaal verliefd ben ik op je Cobra boekje. Corneille is een van mijn favorieten.
Bovendien wat heerlijk om weer zo'n mooie map te hebben om je dagboekjes in te doen.

Janny de Roo zei

Wat leuk die "kindertekeningen", het lijkt dan niet moeilijk, maar om ze na te maken wel....

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Mooi werk weer. Nu in de stijl van... En een nieuwe map voor komend werk. Veel plezier er mee.

Anoniem zei

Hallo Hannie wat is dit schitterend Hoop dat alles goed is met jullie!Liefs vanuit Zweden