dinsdag 3 september 2024

Fata Morgana


Thema bij de Artbooksisters is voor het 3de kwartaal, 
"luchtspiegelingen"

Lastig om daar een boekvorm voor te vinden. 
Maar gelukkig bedacht ik dat een flagbook wel zou kunnen.



Zoals ik liet zien in een vorig bericht maakte ik een aantal vellen op de gelliplate.



De voor en achterkant in een donkere kleur.
Een luchtkasteel getekend en verwerkt met moerbeiboomschors.




De verbinding tussen voor en achterkant is een harmonica vouwsel
Gelukkig had ik een aantal vellen geverfd. want alles moest dubbel.


Hier wat flags, ook met kasteeltjes en boomschors


Van de andere kant gezien...
Wat variatie in de luchtkastelen..





En nog eens de kastelen met wolkenflarden...

Achteraf toch nog naar mijn zin.
Al was het een aardig karweitje!

 

10 opmerkingen:

miekequilt zei

GEWELDIG !!! Wat heb je dat toch mooi gemaakt. Het is echt een heel mooi werk. Ik heb ooit zo’n boekje gemaakt, leuk om te doen. Maar tweezijdig…dat is echt een hele klus.

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtig en ingenieus boekje!

Kitty zei

Wow, dat ziet er ingewikkeld uit zeg! En mooi, heel erg mooi!

Janny zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan met het mooi geverfde papier, ziet er prachtig uit!

Frederika zei

Wauw dat ziet er heel mooi uit. De lucht spiegeling is mooi weergegeven. Een mooie verwerking zo in dit boekje

Josephine zei

En het is letterlijk en Fata Morgana geworden Hannie, en en een Flagbook is daar
zeker uiterst geschikt voor. Zeer fraaie printen heb je gemaakt, en het geheel is
een JUWEEL!!!

Margeeth zei

Wat mooi Hannie, echt geweldig. Had nog nooit van een flagbook gehoord, dus weer wat geleerd.

Hannie de Beer zei

Lijkt ingewikkeld , maar is niet echt moeilijk , al je wilt stuur ik je de beschrijving?

Bianca zei

Fantastisch!!! De gelli printen zijn er perfect voor. Heel mooi gedaan met de kastelen. De boomschors geeft een extra dimensie. Wow!!!

mia zei

Een ware `Fata misterieus en prachtig gemaakt.