dinsdag 10 september 2024

Even wat anders tussendoor..


Toen ik nog een modevakschool had  maakte ik ook zelf lingerie . 
Van die bezigheid lagen er nog enkele pakketjes Met benodigdheden .

Het is leuk om alles in de juiste kleur te kunnen kopen elastiek , kant beugels, enz. 
Maar deze waren al helemaal compleet, behalve het naaiwerk!
Tijd om daar eens aan te beginnen.


Was weer even wennen aan de manier van werken..
Maar uiteindelijk goed gelukt. 
Nog twee pakketjes liggen nog in de voorraad krat.
Maar nu nog even niet...

En toch nog wat kaarten gemaakt van kalenderafbeeldingen en tijdschriften


Met verschillende dingen verfraaid, zoals tyvek en mooi papier


Een gezellige herfst kaart


Met gestanste blaadjes van stof


En gewoon een mooie afbeelding  en wat goud erbij.

Alle kaarten op een ondergrond van oud vouwblaadjes...


Gewoon een stukje tijdverdrijf tussen door...

8 opmerkingen:

Frederika zei

Daar heb je twee prachtige lingerie setjes. Supermooie kleuren. Je kaarten zijn ook een feestje om naar te kijken.

conny's quilts en creaties zei

Wat mooi en knap die zelfgemaakte ingerie. En prachtige kaarten maakte je.

De Breimeisjes zei

Knap werk, zelfgemaakte lingerie! En prachtige kaarten zie ik.

Janny zei

Wat bijzonder om zelf je lingerie te maken, heel knap! En de kaarten zijn weer mooi.

Josephine zei

Wat knap Hannie dat je zelf je lingeriesetjes hebt gemaakt, het ziet er echt prachtig uit.
Maar ook op je kaarten heb je je weer heerlijk uitgeleefd, stuk voor stuk heel geslaagd.
Vind al die extra mooie details die je toevoegt altijd zo leuk om te zien.

Kitty zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kitty zei

Jeetje, zelf lingerie maken, 't is me wat! Ik ben al blij dat ik wat kapot is repareren kan en zelf iets eenvoudigs maken lukt ook nog wel, maar lingerie! Knap hoor! Je kaarten zijn weer prachtig en je herinnert me er gelijk aan dat ik ook nog tyvek heb liggen. Ik ga er maar eens mee aan de slag. Moet toch nog strijken, hihi.

miekequilt zei

Wat een leuke lingerie, Hannie. Erg knap, maar ook handig, dat je dat zelf kunt maken. En dan ook nog tijd gehad voor een serie mooie kaarten. Fijn om zo’n mooie hobby te hebben.