woensdag 17 april 2024

collage week 4


Alweer de 4 week collage!

Was best moeilijk om alle woorden erin te verwerken!
Als ondergrond had ik een mooi half transparant vel met teksten. 
Mooi om voor dit doel te gebruiken.  

Een tekening van internet ( tekenen kan ik niet goed)
Maar dit half gezicht vond ik wel passend.
Het breiwerkje is van (rood ) metaaldraad, op dikke pennen gebreid, 
als een soort kapsel.
De rondjes van een monoprint.
Voor de rest nog wat groene prints,
En een natuurplaatje uit een tijdschrift. 

Wel wat keren herschikt, eer het naar mijn zin was...

Nu fijn even bij de anderen kijken!

 

9 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een mooi en sereen geheel! Het komt heel rustig over en je breiwerkje vind ik super!

Frederika zei

Het is prachtig. Het straalt veel rust uit. Wat een leuk idee om je breiwerkje zo te gebruiken

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie collage Hannie. Wat een goed idee dat gebreide kapsel.

Elizabeth zei

Wat een prachtige collage, waarin alles vloeiend in elkaar over lijkt te lopen. Daardoor straalt er een serene rust van uit.. Komt natuurlijk ook door dat gezicht met de gesloten oogleden...

De Breimeisjes zei

Wat mooi! Prachtig, dat gebreide "haarstukje"! Hele mooie compositie.

Janny zei

Erg mooi gedaan, vooral dat gezicht in combinatie met het breiwerkje!

Josephine zei

Wat geweldig Hannie hoe je dat haar voor elkaar hebt gekregen, dat lijkt me niet
erg handig breien maar het geeft een groots resultaat. Het geheel past echt
fantastisch bij elkaar. Het vloeit als het ware helemaal in elkaar. Heel fraai
om te zien en geeft een heel fijn rustgevend gevoel.

miekequilt zei

Prachtig, Hannie. Je hebt weer eer van je werk.

Bianca zei

Geweldig!!!
Wat een mooi samenspel.