woensdag 3 april 2024

collage week 2


week 2

Een moeilijke deze week!
Eerst de driehoeken gestempeld, vielen wat royaal uit!
Met bladzijden van een kalender de ondergrond .
Meesje uit een tijdschrift,
met zijdevlies erbij .
een minispiegeltje met wol als nest  het is klein, 
(maar je ziet mij een beetje in de spiegel) ?

Een goud takje van de kerstversiering als afwerking

De linkerkant ook met driehoeken en meesje.

Ik ben er niet echt over tevreden.. Wat rommelig allemaal.

Conny bedacht deze uitdaging.

Dit keer waren de regels:
goud- driehoek- spiegel- vogel.

                                 Kijk op de blog van de andere deelnemers

Kitty,  ElizabethJannyJosephineMarjan,   Irene  Hannie Gerdien (zonder blog) Rian

10 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooi geheel Hannie

Kitty zei

Nou hij is anders echt leuk hoor! Ik denk dat iedereen dat wel heeft, de ene keer is het meer naar je zin dan de andere keer. En als anderen het dan zien denken ze "waar heeft ze het over..." ;)
Dat spiegeltje vond ik trouwens ook een lastige...

Janny zei

Ik vind hem best leuk geworden, vooral dat nestje met spiegeltje is goed gevonden. Ik heb je reactie gelezen, bedankt daarvoor, soms lukt het niet om te reageren, hoe dat komt weet ik niet.

Marjan zei

Soms is het gevoel er niet hé... Misschien komt dat omdat je niet blij werd van de grote gestempelde driehoeken?
Het eindresultaat mag er zijn hoor! Ik vind je vogelnestje heel schattig geworden, zie ik jou daar aan de onderkant over het randje kijken? Het gouden takje geeft een mooi pittig accent!

Josephine zei

Vind je collage een erg mooi geworden Hannie, heel leuk bedacht dat nestje
met het spiegeltje er in. Ook de kleuren komen prachtig uit. De kleur goud
heb je mooi toegepast met dat goudkeurige takje. Las ergens dat jij ook alles
bewaard, zelf ben ik ook zo en zodoende heb je bijna voor elke uitdaging altijd
voldoende in huis, heel handig.

Elizabeth zei

Je mag kritisch zijn naar jezelf, maar ik vind je collage prachtig geworden!
Misschien ben je gewend om heel precies te werken, maar dat hoeft niet altijd met een collage. De kleuren harmoniëren geweldig en dat nestje vind ik ook zo leuk erbij!

De Breimeisjes zei

Er zit sowieso een soort van spiegeling in je collage! Heel mooi en echt lente!

miekequilt zei

Wat een mooie collages heb je gemaakt. Mooi zoals je alle woorden hebt gebruikt.

Frederika zei

Het ziet er mooi uit. De 4 woorden komen goed tot zijn recht. Leuk ook de link naar het voorjaar

In de weer zei

Dat spiegeltje in het nestje vind ik subliem.
Het is een mooi geheel geworden.