zondag 19 december 2021

Op de valreep...


In deze laatste weken van het jaar , is het me gelukt
 om wat dingen af te maken.
o.a. deze frangiflutti ofwel golfbrekersjaal!
 was ik al weer een hele tijd mee bezig.
het patroon zag ik zeker 10 jaar geleden op een site.
Nu gelukkig klaar!


Ook nog afgemaakt een tricot vestjasje. 
Erbij nog twee gemakkelijke broeken.

Tussen het kaarten schrijven door..

Ik neem me telkens voor om er minder te versturen, maar dat lukt niet echt .
Het zijn er toch weer 90 geworden...


Maar leuk dat er al weer veel zijn binnen gekomen,
 al wordt het een beetje een trend om mails te sturen,

Voor mij is het een fijne bezigheid om nog elk jaar kaarten te maken,.
Waarmee ik in October al ben begonnen, 
 nog nooit overgeslagen , al weer meer dan 50 jaar!

Ik liet ze al zien in een vorig bericht!



Van Bianca kreeg ik dit fraaie decoratie materiaal! 

Dat gaat komende week een dagboekje voor December worden.
prachtig van kleur en glanzend , om het jaar schitterend af te sluiten,
 al zijn de regels voor corona weer verscherpt!
 
We maken er toch een gezellig ( rustige) Kerst van!

Ook mijn lezers    Hele  Fijne kerstdagen gewenst.
En alvast een goed einde van het jaar!
 

5 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke staat, Hannie. Die heb je met dit nare weer wel nodig. Wat heb je veel kaarten gemaakt, daar zijn weer veel mensen blij mee.
Fijne zondag nog.

miekequilt zei

staat moet natuurlijk sjaal zijn.

joke zei

Wat een bijzondere sjaal. En je kerstkaart heb ik al binnen. Ik was weer wat laat, ik hoop dat je hem nog voor de kerst krijgt.

Janny de Roo zei

Prachtige sjaal Hannie, nooit eerder dit model gezien. Ook hier is je kaart binnen en ik zie de mijne ook al in je mooie standaard.

Bianca zei

Wat fijn dat de sjaal en het jasje nu klaar zijn. Zijn heel mooi geworden!
Mooie kerstkaarten, gelukkig vinden vele het nog steeds leuk om maken en te krijgen.