woensdag 29 december 2021

Kasten opruimen, en dagboekje december!



Van de stichting Verdanda kreeg ik een kerstmail met een oproep voor 
nieuwe quilts omdat ze er afgelopen jaar zoveel weg hadden kunnen geven , voor allerlei doelen.
Ben ik maar eens in de kast gedoken en heb er enkele uitgehaald die wel weg mogen.
Mijn kinderen hoeven ze niet dus mogen ze naar een goed doel!
De bovenste is van een blokken versnijd project.
Ligt er al weer een paar jaar...


Deze mile á minute ook . die maak ik met resten stof, af en toe enkele blokken.. 
tot er genoeg liggen voor een quilt....


Van de bovenste quilt had ik nog twee blokken over, dus dat werd een kussen.


de andere kant....


Ook zit er bij de kerstwens van Verdanda altijd een blokpatroon.
( er lag er ook nog een van vorig jaar) 
Dus mijn quiltlapjes ook voor de dag gehaald, en wat blokken gemaakt.
Alles kan weggebracht worden...


Nog net op tijd klaar, het dagboekje voor December.
Van prachtig decoratie materiaal wat ik kreeg van Bianca.
Ik wilde het allemaal gebruiken!
Prachtig glanzend en schitterend , 
al lukte het me niet om er een goede foto van te maken...


Gelukkig zie je het bij dit detail wat beter.

Weer een map vol gezellige dagboekjes van afgelopen jaar!

 

5 opmerkingen:

Bianca zei

Wat fijn dat de quilts een mooie bestemming krijgen.
De dagboek is schitterend!

Marlien zei

Wat een prachtige quilts.
Wat boffen ze met jou!

els zei

Wat zullen ze blij zijn met jouw mooie quilts. Bovendien weer een erg mooi december dagboekje.
Alle goeds voor 2022.

mia zei

Soms kan opruimen voor een ander iets moois opleveren Verdanda zal blij zijn met jouw donatie en weer een bijzonder dagboek Gr.mia

miekequilt zei

Wat een mooie quilts voor het goede doel. En ook weer een mooi december dagboekje. Wat is onze hobby toch fijn hè.