woensdag 4 november 2020

breakdownjasje , borduren ,tekenen en leuke post!


Agelopen jaar maakte ik nog wat breakdown lappen ,dit keer niet op poplin, 
maar op een  stevige kwaliteit katoenen tricot.
 Daarvan maakte ik deze week een jasje. 
Ik draag het liefst tricot kleding omdat het zo heerlijk zit!




In het leuke boekje wat ik een tijdje geleden kreeg van Conny.
weer wat getekend!



Rechts had ze een foto geplakt van mijn quiltje .

Op de linkerkant  tekende ik wat 
fantasie bloemen.



Naast een foto van  een huisjes kaart die ik maakte ,
kwam een stadje met kleurige huisjes.


Van  een stukje hobbyrubber met modelleerpasta  en metallic verf bewerkt ,
enkele lijnen doorgetrokken.


Wat tulpen getekend naast een kaart met gestikte tulp op stof .


Een echte collage naast een fotokaart met collage.
 Fijn, om zo het boekje te bewerken!




De prints met blad en grassen ben ik tussen de bedrijven door aan het borduren ..
Hierboven een collage van de laatst bewerkte.


en enkele van dichtbij....


zoals hier met gemêleerd garen geborduurd. 


ook deze op dezelfde manier.
 elke avond wat steekjes!


Hier wat meer bewerking.
 Nog enkele en ik kan er een soort tegeltableau van maken!


En lest best:  Maandag lag er een dikke enveloppe in bus.
Bianca had het weekend met geverfde velletjes keukenpapier 
op reliëf platen  prachtige stukjes gemaakt.
 Daarvan maakte ze mooie kaarten en atc's .
 en ik kreeg er enkele van ! 
Wat een verrassing in deze saaie tijd!

7 opmerkingen:

Bianca zei

Ook al is het een saaie tijd, is er veel gedaan!
Uw jasje is prachtig!!! Super fijn om dit zelf te kunnen maken.
Hard gewerkt, met alle mooie tekeningen en de prints die geborduurd zijn!
Enne...leuke post is ook super leuk om te maken. Graag gedaan!

Marlien zei

Wat een leuk idee, dat boekje dat je aanvult.

Janny de Roo zei

Ik bewonder die creatieve geest van jou. In deze sombere tijd blijf jij gelukkig wel goed bezig !

els zei

Ik ben helemaal verliefd op je jasje. Wat prachtig! Ook je boekje wordt zo langzamerhand een juweeltje.
Wat een leuke en lieve post van Bianca inderdaad.

Frederika zei

Jullie maken van deze saaie tijd wel een hele gezellige tijd. Wat een prachtige werkjes.
Wat ook een leuke verwerking van de breakdown lappen. Het jasje ziet er prachtig uit. Enig in zijn soort.

miekequilt zei

Wat een Prachtig jasje, Hannie. Daar voel je je vast heel blij mee. Ik wens je veel draagplezier.
En wat heb je verder weer leuke dingen gedaan. Zo leuk dat je steeds in het boekje verder gaat en aan ons laat zien wat je maakt.
Fijne zondag!

joke zei

Wat een productie heb jij toch altijd en allemaal weer prachtig. Beeldschoon jasje.