zaterdag 3 oktober 2020

Ecoprint vogelpaneel


Al enkele jaren geleden maakte ik een paar ecoprints op stof .
125 hoog en 50 cm breed  .
Ze hingen daar maar , en een poos geleden heb ik ze verder bewerkt.
Ook die bleven weer hangen , maar toch ben ik begonnen met het afwerken!


Heel veel borduurwerk .met gemêleerde garens .


ik gebruikte verschillende vrije steken.




de vogels zijn met een sjabloon aan gebracht


zoals ook hier.
 Het was een klus, maar erg leuk om te doen,
 en gewoon lekker 
 avonds op de bank, ondanks de warme dagen die we hadden.....

 Nog één paneel hangt er, waar ik komende winter mee verder ga!

10 opmerkingen:

Bianca zei

Prachtig Hannie!!!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Mijn 1e indruk op mobiel kleine foto was struiken met water er onder in herfst. Uitvergroot mooie details met vogels op takken. Zo verstilde natuur. Ben daardoor benieuwd naar de andere.

Marlien zei

Pas in de popup ontdekte ik de vogeltjes.
Prachtig!

jeanette zei

Prachtig. Deed me meteen denken aan Japanse prenten.
Grappig te zien dat we ieder onze ideeen over zo’n afbeelding hebben

miekequilt zei

Wat een mooie werken zijn het geworden. Lijkt me leuk om aan te werken, lekker zonder patroon mooie steekjes maken.

els zei

Wat is dit weer mooi geworden. Ecoprinting blijft toch steeds een verrassing. Gecombineerd met de borduursteken met gemeleerd garen is het weer een juweeltje geworden. Ben erg benieuwd naar de volgende.

Anonymous zei

Het leven is een mysterie met veel vragen die beantwoord moeten worden, met welke problemen sta jij op aarde?
Heeft uw man of vrouw uw leven verlaten zonder enige goede uitleg waardoor u in de war raakt en u ze terug in uw leven wilt? Dr. Ajayi is de juiste man voor de job, hij is een krachtige spreukmaker gezegend door zijn voorouders en door de goden geaccepteerd als hun spreekbuis op aarde, Dr. Ajayi hielp me mijn gebroken huis te redden door mijn man terug te brengen met zijn krachtige spreuk . Ik en mijn man waren 9 maanden gescheiden zonder communicatie, maar met de betovering van dr. Ajayi is hij terug en zijn we weer een gelukkig gezin. Neem contact op met Dr Ajayi, de spreukgieter als je met levensproblemen wordt geconfronteerd en je een snelle oplossing nodig hebt. Viber of Whatsapp: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

Anoniem zei

Investing with Jose Gonzales has been the greatest thing that ever happened to me, I so much appreciate him for his handwork over the investors for granting us the opportunity to earn income weekly through their Investment platform I invested $450 about 7 days ago i just received $4500 profit I am happy I am putting more I can't say less about this platform they have been so amazing. If you want to start making profit on bitcoin investment today Jose gonzales is all you need contact on email: josegonzales87958@gmail.com or contact on Whats-app: +1(201)293-7434

Deborah Goslings zei

I never thought that I would be a millionaire by winning a lottery but Lord Bubuza made it possible for me. This man is a God on Earth, I have played the lottery for years without winning so I spoke to my friend who won massively and he told how lord Bubuza gave him the winning number. I contacted lord Bubuza via WhatsApp: +1 984 240 7211 seeking help and he responded. He said a reading has to be done after which a spell will be casted and he will give me the lottery winning number. I did as he instructed and the spell was casted, lord Bubuza gave me some digits and told me when and where to play the lottery which I did and behold I won $562,600,000 Million. I am a millionaire today with the help of lord Bubuza spell and winning number. Let's eradicate poverty, I am making this testimony because Lord Bubuza is a great PSYCHICS. Contact him for help to win a lottery via WhatsApp/call/text: +1 984 240 7211 or email: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Georgi Lam zei

So many people have ask me so many times how I won a lottery. I was able to win $835,400,000 Million lottery with the help of Lord Bubuza. I contacted lord Bubuza for help to win a lottery when all hope was lost, I was no longer comfortable with my way of living, I was bankrupt and no firm was willing to give me a loan. Lord Bubuza told me that he will cast a spell and give me a lottery winning number, I thought he was joking. I did as he instructed and after casting the spell he gave me a lottery number and told me how and when to play the lottery. I follow his instructions and behold I won $835,400,000 dollars lottery. Lord Bubuza is a God on Earth. I am a millionaire today because of him. Contact him for help via whatsapp: +1 984 240 7211 or email: lordbubuzamiraclework@hotmail.com