donderdag 24 september 2020

Hansje Pansje kevertje....en nog wat meer...


Voor de Art book sisters,
mocht ik dit keer de vorm van het boekje kiezen. 

Ik koos voor de jakobsladder.,
die ik al eens maakte, maar een moeilijke uitdaging vond!

Op een breakdownlap zette ik met een sjabloon verschillende kevers , 



 Voor de achterkant werden het verschillende bladprints .

Toen kwam de moeilijkheid, om alles met lintjes te verbinden zodat het kon kantelen ! 
 daarvoor koos ik transparant   lint, om zo weinig mogelijk van de afbeelding te verbergen.

Het lukte me niet om filmpje te maken maar hier onder kun je zien hoe het werkt!


Nog even alle afbeeldingen bij elkaar...


Tussen de bedrijven door ging ik nog verder met de inhoud van het leuke boekje,
wat ik kreeg van Conny 


Enkele bladprints


Een foto van een keramiek wat ik eens maakte met tekeningetje erbij,


 en wat eerst afdrukken ingekleurd en bij getekend.


In het boekje met met de monoprint bladzijden wat Bianca voor me maakte , 
ook nog wat tekeningen en  foto's gezet..



De bladen waren soms al geprint met foto's en zo.



Ik plakte er wat zelfgemaakte kaarten in .


 Of een tekening..


Ook hier over  de afdrukken heen.


of weer een foto van een  zelfgemaakte kaart  met tekening erbij!

 Het zijn boekjes om echt in bezig te blijven, zomaar soms tussendoor....

                                                    Wat kan ik hier toch van genieten!

4 opmerkingen:

Bianca zei

De jakobsladder is super mooi geworden!
Heerlijk om zo bezig te zijn met de boekjes.

miekequilt zei

Wat knap om die Jacobsladder te maken. Je had er mooie afbeeldingen voor. En verder twee mooie boekjes die jij weer verder verfraaid hebt.

els zei

Wat een prachtige jakobsladder heb je gemaakt. Je boekjes blijven een uitdaging en steeds mooier met telkens weer nieuwe creatieve ideeën. Knap hoor.

Anonymous zei

Het leven is een mysterie met veel vragen die beantwoord moeten worden, met welke problemen sta jij op aarde?
Heeft uw man of vrouw uw leven verlaten zonder enige goede uitleg waardoor u in de war raakt en u ze terug in uw leven wilt? Dr. Ajayi is de juiste man voor de job, hij is een krachtige spreukmaker gezegend door zijn voorouders en door de goden geaccepteerd als hun spreekbuis op aarde, Dr. Ajayi hielp me mijn gebroken huis te redden door mijn man terug te brengen met zijn krachtige spreuk . Ik en mijn man waren 9 maanden gescheiden zonder communicatie, maar met de betovering van dr. Ajayi is hij terug en zijn we weer een gelukkig gezin. Neem contact op met Dr Ajayi, de spreukgieter als je met levensproblemen wordt geconfronteerd en je een snelle oplossing nodig hebt. Viber of Whatsapp: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com