woensdag 8 april 2020

Opruimen, en tekenen!



Nog steeds ben ik bezig met het schoonmaken,
 en opruimen van kasten en lades.
 Daarbij kwam ik een stapel mooie fibermail tegen,
 die ik kreeg van verschillende bloggers en  vriendinnen.
 Ik maakte er een mooie map voor ,
Van damast ,(uit de voorraad doos) en stikte die rond de motieven door .

Buiten op een mooie kaart....


 de achterkant...
Het zijn gebruikte  stevige vierkante mappen . 


 binnenin A5 insteekbladen.



 Weer mooi opgeborgen, om er regelmatig in te kijken!




 ook vond ik in lade nog een stel punchpakketjes,
waar ik verschillende keren een workshop in gaf, en er wat overhield. 




een groene met zijden hankies.


Bij elk pakketje wat lontwol en kraaltjes .
deze  ga ik  tussendoor bewerken.


bv. zoals deze....


Ook maakte ik  collages van de volgende tekeningen.


Van Bianca

11 Cirkels
12 spreekwoorden en gezegden
13 Alles groen
14 iets lekkers
15 Spelen
16 zwart-wit of kleur  op een tegeltje
17 zelfportret
18 ontwerp een wand deco
19 bloeiende plant
20  Collage met gebruik van kleurencirkel



van mezelf

 Ondanks alle beperkingen met  de maatregelen  voor het virus,
was er toch soms tijd voor onze hobby 

Hopelijk gaat het met iedereen nog goed!

6 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Jij stopt je kaarten in een map, ik ga ze recyclen, iets wat Chris aangaf in de groep van Fiber Art. Een zelfgemaakt stickertje achterop dat het om een gerecyclede kaart gaat. Jullie bijeenkomsten gaan dus gewoon door....nou als je voorzichtig bent dan kan dat volgens mij ook.Blijf gezond !

Bianca zei

Een mooie map Hannie!
Goed idee om verder te werken aan de kleine landschapjes.

miekequilt zei

Wat ben je toch een bezige bij. Mooie map heb je gemaakt, ik ben er ook maar eens aan begonnen.
Fijne Pasen!

mia zei

Leuk he dat opruimen, maakt niet alleen je kasten leeg maar ook je hoofd en dat is dan weer een prikkel om er wat mee te doen. Mooie damast map is het geworden. gr. mia

els zei

Mooie map Hannie. Heerlijk gevoel als je weer wat opgeruimd hebt. Je punch landschapjes zijn erg mooi, maar ook je tekeningen. Fijn om te zien dat je, ondanks deze wat angstige tijden,, toch nog lekker creatief bezig bent.

joke zei

Goed om te zien dat je nog steeds lekker bezig bent. Je kast moet toch inmiddels wel vol staan met al dit soort mappen ;-)