woensdag 5 november 2014

Internatinonaal vilt!



Werk van Kitty Korver 

Enkele weken geleden zag ik op de blog van Nienke dat ze een mooie vilt expositie  in Nagele had bezocht. Ik reageerde op het berichtje, en kreeg een mailtje van de initiatiefneemster  Kitty Korver , hoe ik er kon komen en beter niet op Zondag met openbaar vervoer.

 Nu wil het geval dat we afgelopen Zondag een uitnodiging hadden van vrienden uit Almere , die het ook erg leuk vonden om er met ons heen te gaan!
En nog leuker om daar ook Kitty Korver  te ontmoeten!
Ze maakt prachtige grote viltschalen  Zie de foto boven!


sculpturen van Marjolijn Dallinga

Op de achtergrond werk van Chung Im Kim.


boven en onder  de fraaie reliëfs van Chung Im Kim 



Meer bijzonder werk in vilt!

Nog veel meer te zien op de blog van Nienke

Op de terugweg via Urk ,Lelystad over de Oostvaarder dijk langs het  IJmeer met een prachtig uitzicht over de Oostvaardersplassen!



Een zeer gezellige en welbestede dag!
De expositie is nog te zien tot
En daarna in museum De Kantfabriek in  Horst van 18 Jan. tot 1 April

4 opmerkingen:

Mien B zei

Dat wordt de kantfabriek Horst voor het vilt,lekker dichtbij.

Jo Huijsman zei

Dank je voor de prachtige foto's. Ik zou ook zo graag willen gaan, maar het ontbreekt mij op dit moment wel heel erg aan tijd. Ik zie uit naar medio volgend jaar, m.a.w. het pensioen is in zicht.

els zei

Wat een prachtig werk!

Frederika zei

Prachtwerk.