maandag 3 november 2014

Meelopers!

 
De lappen die ik gebruik tijdens het screen printen en verven zijn vaak te mooi, om weg te gooien, dus heb ik er dit keer kaarten van gemaakt met allerlei resten van proeven en probeersels. Bv papier reliëf , ingestikte motieven, gestempelde stukjes stof, tyvek, enz.
De ondergronden zijn op zich al zo mooi, dat er niet veel aan toegevoegd hoeft te worden. 

 
Ook deze zijn rest lapjes van een ander project o.a. met reliëf plaat en de rechtse met puff pasta.
 
 
 
Deze vind ik wel een hele aardige. Er kwam nog een extra screenprint op, een stukje gaas en een rest gestempeld stof., met wat tyvek.

 
Maar deze is voor mij de allerbeste. met skeletblad stukje 
muziek zeefdruk, gaas, en tyvek .
Hij is inmiddels in een lijstje cadeau gegeven!
Alle kaarten zijn ong. 15 x 15 cm. En passen daardoor in een Ikea of Action lijstje.
 

7 opmerkingen:

els zei

Prachtig. Weer echte Hannie-juweeltjes. Daar maak je de ontvangers vast heel erg blij mee.

Janny de Roo zei

Ben helemaal weg van de kaart met het uiltje....!

Ellen zei

Ik geniet hier weer van ...

ann vanherle zei

Weeral prachtige werkjes

Frederika zei

Weer prachtig werk. Ik kijk iedere keer met veel bewondering naar je prachtwerk

joke zei

Prachtige kaarten weer. Jij kan voorlopig weer even vooruit.

nadia zei

zoooo mooi!!!