maandag 26 mei 2014

Bijeenkomst van De Uitdaging



Enkele keren per  jaar komen we met De Uitdaging bij elkaar , om weer alles goed door te spreken over onze tentoonstellingen ,die we regelmatig houden en ook om de quilts met de nieuwe thema's  in het echt te bekijken. Die zijn te zien op de blog van  De Uitdaging.

Hierboven  zitten we aan de soep want ook de inwendige mens moet worden versterkt!


Aart maakte deze foto in mijn keuken bij de uitgestalde lekkernijen!


 Dit keer was het bij mij.  Van de 15 leden waren er 11 aanwezig. Een groot aantal, gezien de grote afstand en reistijd die de meesten moesten afleggen. 


Iedereen had voor heerlijke "streek" gerechten gezorgd, zoals hierboven lekkere Spakenburgse koek en nog veel meer heerlijkheden voor de lunch.o.a. salades, kaas , krenten en biologisch brood, wraps ,bonbons koeken enz.


Afgelopen week had ik al van alles voorbereid voor een workshop,en leg hier het een ander uit, wat de bedoeling is.


Keuze genoeg uit  de verschillende materialen. geschept papier, voorbewerkt lutrador met puffpaste en Trapsuuttjiesverf.  en  vormgegeven  foamplaatjes.



Hier word al druk geverfd met de mooie metallics van Mijn Eigen,en LTC .


Op de valreep nog snel wat foamplaatjes bewerken , om thuis verder collages te maken!
Het was een heerlijke dag, 
 Fijn om de nieuwe leden te ontmoeten en gewoon rechtstreeks te kunnen overleggen.
 Ik zie al uit, naar de volgende bijeenkomst, en kan met recht zeggen, dat we een goede en bijzondere groep zijn!

7 opmerkingen:

Anita zei

Gezellige dag hebben jullie gehad, met een leuke workshop

Frederika zei

Dat ziet er gezellig en leerrijk uit. En die inwendige mens had ook niet veel te klagen geloof ik.

marjolijn zei

Zo jammer dat het mij niet lukte om te komen. Het is altijd heel gezellig om elkaar te zien. En we zijn zeker een heel fijne groep.

Hélène zei

ik weet zeker dat jullie een heel bijzondere groep ,zijn, dat stralen jullie helemaal uit

els zei

Dat ziet er ook wel erg gezellig en productief uit.

Jo Huijsman zei

Fijn hoor om lid te zijn van deze creatieve groep

Anoniem zei

Wat een mooie foto,s en een leerzame en prettige dag lijkt mij. Groten. Riet.