vrijdag 23 mei 2014

Gezellig dagje technieken uitwisselen!


Vorige week Zaterdag kwamen onze vrienden uit Oostvoorne hier. Om beurten komen we bij elkaar om wat technieken uit te proberen, en leuke cadeautjes uit te wisselen!
Dit keer leerde ik Conny papierscheppen en  bewerken, en had voor  haar ook een  schepraam gemaakt,
 ( samen met mijn Gerhard)  Hierboven is Conny het papier wat ik al eerder had gemaakt aan het verven.


Ik ben druk bezig met uitzoeken van de verf! Op de achtergrond het rek met papier wat mooi kon drogen want het was heerlijk weer!


Hier het resultaat van een dag  scheppen en verven!


Van Conny kreeg ik een kaart en ATC met een techniek uit een  Quiltersmagazine. Een bewerking met scrim,en nog meer , die ik nog niet kende.
Daar ga ik binnenkort mee aan het experimenteren.
Laat ik dan natuurlijk hier zien!
De mannen hebben zich  ook uitstekend vermaakt met een bezoek en rondleiding in het van Abbemuseum!
Dus ieder had het naar de zin! 


Ook verraste Conny  me met een schattig bloemstukje, de voorbeeldkaarten met de techniek , metallic garen , en alpacawol.  Fijn om te punchen.
Na een heerlijke warme ( late ) lunch die ik al de dag tevoren had voorbereid ,hebben we weer afscheid genomen om aan het eind van jaar in Oostvoorne af te spreken.

8 opmerkingen:

Anita zei

Mooi papier hebben jullie gemaakt en ook mooi verwerkt. heerlijk weer hiervoor.

Nienke zei

Wat is dat toch een leuke uitwisseling zo en een heerlijk dagje!

els zei

Wat heerlijk zo samem bezig zijn en wat een prachtige voorraad papier heb je weer.

Liesbeth Wessels zei

Samen praten en doen is altijd een heerlijke combinatie. Creativiteit en gesprekken komen vanzelf op gang, heerlijk zo;n dag. groeten van liesbeth

Frederika zei

Heerlijk om op zo'n creatieve manier te genieten van een zonnige dag.

DEKAKADO zei

Wat is het heerlijk om op jouw blog rond te neuzen.
Tja..papier scheppen. Ik heb pas geleden weer een workshop gevolgd bij de Middelste molen in Loenen.
En in juni ga ik weer.
Zo heerlijk om te doen.
Ik zie op de foto's dat jullie er lol in hebben en dat is begrijpelijk. Een fijn weekend gewenst.
Groetjes, Marleen.

joke zei

Altijd leuk om samen met iemand te experimenteren. Prachtige kaarten.

Anoniem zei

Ziet er weer leuk uit. Ik wil altijd ok nog eens papier scheppen, heb geen idee hou dat gaat. Niet meteen iets voor de fibermaildag maar mogelijk kunnen we een keer uitwisselen bernadette