dinsdag 13 november 2012

Nogmaals papierreliëf en glimmermist.

 
Nu ik toch bezig was met de rubbingplates en papier, kreeg ik ineens een ander idee om te verven, en te verwerken. Inplaats van Metallicverf  spoot ik de papierreliëfs met glimmermist. ( Er stonden hier nog wat flesjes in de kast) Het is een soort inktspray met metallic erin. Geeft een prachtig effect op papier.
En meteen kwam ik op het idee om dit jaar de kerstkaarten ervan te maken.
 
 
Op enkele lappen smeerde ik gesso met een  plamuurmes ,voor een mooie structuur. Ook weer gespoten met glimmermist.
Bijpassende kaarten uit de voorraad die ik laatst heel goedkoop kocht, bij de witte boekwinkel.
Ondertussen ben ik stukjes stof aan het bewerken met de naaimachine.
Wordt vervolgd...
 

15 opmerkingen:

Frederika zei

Wordt vast weer heel fantastisch. Je werk op de foto ziet er in elk geval heel mooi uit

Anoniem zei

Dta worden zeker weer mooie kerstkaarten.
Grt. Riet.

Aart zei

Dat gaat er vast leuk worden, ik blijf je met belangstelling volgen.
http://quiltaart.blogspot.nl

Ellen zei

Je maakt het wel spannend hoor ,kijk uit naar het volgende blog !!

Ineke zei

Fijn he van die heldere ogenblikken. Kun je meteen weer vooruit.

Suus zei

Wat spannend zeg. Word vast weer mooi.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Degene die die kaarten krijgen boffen maar want ze worden vast erg mooi.

joke zei

Spannend. Ik ben benieuwd!

Christel Sins-Camp zei

Ik heb niet veel met papier, maar als je het zo maakt, is het echt heel interessant. Komt op mijn 2013-lijstje!

Janny de Roo zei

we hangen weer aan deze Blog Hannie, zo spannend maak jij het weer....

Jeanine zei

Ben heel benieuwd naar de vast mooie kerstkaarten.

Groetjes,
Jeanine

Johanna Zweden zei

Wat schitterend Hannie, en ik kijk uit naar je volgende logje
Wat een schitterend lapjes op je vorige blok
Fijne dag liefs Joke

Marja. zei

spannend!!

Liesbeth Wessels zei

Wat een spannende combinatie. groeten van liesbeth

christina zei

Weer een leuk idee voor kerstkaarten.

Trouwens, jouw voorbeeld die ik in sappemeer van jou kreeg heb ik al verwerkt. Ik moet er nog een foto van maken, maar het is erg mooi geworden.