dinsdag 23 april 2024

Een heel verdrietig bericht!


Na vele jaren door Alzheimer, steeds een stukje inleveren,

 is mijn lieve man Gerhard overleden .

Ik heb hem gelukkig zolang mogelijk thuis  kunnen verzorgen .
Hij ging met plezier naar de dagbesteding,
 tot 2 maanden geleden. 

We konden er niet meer onderuit....
De laatste periode was hij  in zorgcentrum De Eerdbrand,
waar ze liefdevol voor hem zorgden... 
 


We gaan hem met alle kinderen en kleinkinderen  familie en vrienden begeleiden 
op zijn laatste weg....



15 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Gecondoleerd Hannie, wat verdrietig. Ik wens je veel sterkte.

Bianca zei

Gecondoleerd Hannie.
Intens verdrietig dat het zo snel gegaan is.
Heel veel sterkte.
Liefs Bianca

miekequilt zei

Lieve Hannie. Gecondoleerd. Wat een groot verlies voor jullie. Ik zal me Gerhard herinneren als een leuke, zorgzame man.

Frederika zei

Verdrietig Hannie. Gecondoleerd.
Sterkte toegewenst

Marjan zei

Lieve Hannie.
Wat verdrietig dat jullie nu definitief afscheid hebben moeten nemen van je lieve man.
Ik wens jou en de familie veel sterkte voor nu, maar ook voor de tijd die komen gaat.
Liefs, Marjan

Josephine zei

Wat een enorm verdrietig bericht Hannie, ik wens jou en de familie heel
veel sterkte toe met dit moeilijke verlies.

Lieve groetjes,
Josephine

Elizabeth zei

Wat ontzettend verdrietig... Gecondoleerd met het verlies van je lieve man en veel sterkte!

Kitty zei

Och Hannie, wat verdrietig. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst bij het verwerken van dit verlies.

Janny zei

Dat is zeker heel verdrietig, van harte gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor de komende tijd.

RiaN, Adriaantje zei

Van harte gecondoleerd, Hannie en veel sterkte gewenst.
Zo verdrietig!

De Breimeisjes zei

Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst.

Marlien zei

En dan ineens toch nog zo snel.
Heel veel sterkte voor jou en je familie

simone zei

Gecondoleerd Hannie met het verlies van Gerhard, heel veel sterkte gewenst.

nadia zei

Lieve Hannie, gecondoleerd met het verlies van Gerhard. Heel veel sterkte!

Joke Hardenbol zei

Lieve Hannie, gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte gewenst!