maandag 12 juni 2023

Kaarten en nog eens kaarten!



Van ansichtkaarten, versneden ,en bewerkt,
 met fotoprint op stof.



Als ondergrond geverfd synthetisch papier, en versierd 
met mooie afdrukken en kralen..


Ook deze met tyvek , monoprint en fotoprint.





Van cirkels op stickervellen , die nog in de kast lagen...



Versierd met  tekeningen ,  vlinders, en tyvek.

de cirkels zijn geverfd met 2 plexiglasplaatjes met verf ertussen...




Gepuncht  met wol plukjes en geborduurd...


Borduren ,
een gezellig werkje tussen alle minder leuke dingen door...





Soms een luisterboek erbij ...


Met deze hitte ben ik liever binnen bezig....




Ook hier weer cirkels geverfd met plexiglasplaatjes.


De vintage hoedjes zijn geprint van internet..




bewerkt met  verhitte plasticverpakking..




Of met kant en bloemetjes..

Gewoon even bezig zijn met wat andere dingen...
En kaarten heb ik nooit genoeg. 

Ik geef ze ook wel eens cadeau !



Samen wat bezig zijn..

Als hij niet naar de dagbesteding gaat ,
probeer ik mijn Gerhard een puzzel te laten leggen....
Valt niet meer mee!
We proberen toch  er samen iets van te maken...

7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Proberen samen nog iets van het leven te maken....ik maak het redelijk dichtbij ook mee. Een vriendin en haar man, ja ook zij heeft het soms zwaar....maar ik bewonder haar en ook jou om hoe jullie het fiksen. Zij zijn beiden niet creatief, wat zou dat wat waard zijn. Hannie wat heb je je weer uitgeleefd op de prachtige kaarten. Ook kleine dingen maken heeft zijn waarde!

Marlien zei

Oh de dames met de hoedjes zijn echt vrolijk zomers.

Heeft Gerhard het naar zijn zin op de dagbesteding?

miekequilt zei

Een hobby, creatief bezig zijn met stof, papier en puzzelstukjes. Ik ben vol bewondering voor jou, Hannie. Wat een inspiratie voor ons.

Hannie de Beer zei

Ja hoor Gerhard heeft het goed naar de zin bij de dagbesteding,.
Ze doen er heel leuke dingen! Na 5 jaar diagnose gaat hij 4 dagen in de week… thuis wordt het steeds moeilijker. Is soms erg zwaar, maar het lukt me nog om hem zelf te verzorgen….

Marlien zei

Wat fijn dat hij het er naar zijn zin heeft.
Dikke knuffel voor jou.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Leuk ook een foto van Gerhard te zien. En fijn dat hij het maar zijn zin heeft en voor jou een "rust" moment.

Suus zei

Jullie zijn een super paar. Bewondering voor je Hannie fijn dat jullie het nog redden samen. En mooie textielwerkjes echte parels zijn het. De geborduurde bloemetjes knap gedaan hoor. Houd moed lieverd.