donderdag 1 december 2022

dagboekje en weer wat nieuwe kaarten


Geen inspiratie voor het dagboekje van November?

Maar als grote liefhebbers van Opera. keken we elke week naar de tv uitzending
 Aria!
dus dat moest het worden, maar hoe dan?
Uiteindelijk zocht ik op internet naar leuke afbeeldingen. 
Zo vond ik deze karikaturen!

Op een glitter stof kwam een organza die ik ooit voorzag van beschilderde linten...

Een ( gordijn) van geplooide organza.

De figuren zijn op lutrador geprint.
 ingekleurd met stabilo woody art.




Hier wat duidelijker te zien.


Het koor doet uitstekend zijn best!

Alles bij elkaar toch gelukt.....




Tussendoor voor een verjaardag, maakte ik wat kaarten van restjes.

o.a. Encoustic stukjes, mooie plaatjes uit tijdschriften , 
reiefpapier, kralen van lutrador,  evolon druk ,enz.



Deze kreeg nog een stukje gaas, en een vogelplaatje


Een romantisch plaatje, en pailletten gaas.
en een stukje foam  .


Een Parijs plaatje met nog extra de Eijfeltoren.
En een bijzonder stukje gemaakt op een mouldingmatje met modelingpasta.
wat vlizofix en gaas.



Ook hier zo'n moulding matje  met pasta bewerkt. 
Een restje quilten kant.
kralen van fabricpaper.


Deze is mijn favoriet.. een fraaie foto uit een tijdschrift, met een Encoustic stukje.
afgewerkt ,  enkele papierkralen en een reliëf foam stukje.

Zoals je ziet is er erg veel wat ik bewaar, en nog kan gebruiken.
 soms is het wel een gepuzzel!

9 opmerkingen:

kunamola zei

Je dagboek quiltje is weer een succes ondanks het feit dat je dacht dat je geen inspiratie had.
"Wie bewaart die heeft wat" zei mijn moeder vroeger al. Bij jou komt het op een gegeven moment ook steeds weer van pas en levert het prachtige kaarten op. Je creativiteit is eindeloos.

conny's quilts en creaties zei

Prachtig!

Janny de Roo zei

Ik kan me alleen maar bij de anderen aansluiten...wat valt er nog meer te zeggen...? Creatief misschien ? Oh ja...verbazing !!

Marjan zei

Wat een vrolijk zanggezelschap op een mooie achtergrond.
Je kaarten zijn stuk voor stuk weer juweeltjes Hannie. Ze vragen allemaal om extra aandacht want er is veel te zien (en te voelen door de ontvangers) 👍🏼

Wies zei

Hoi,
Prachtige kaarten weer die je gemaakt hebt.
Ook het muziekensemble is geweldig leuk, mooi, vrolijk.
Groetjes Wies X


mia zei

och wat een mooie aria, en je kaarten zijn weer het bekijken waard.

miekequilt zei

Het Aria quiltje vind ik enig. En de kaarten zijn natuurlijk helemaal mooi. Eigenlijk kan ik nu niks meer weggooien ,want bij jou krijg ik altijd inspiratie om iets te gaan doen.

Bianca zei

Prachtig allemaal!
Dagboek is fantastisch en zo grappig!
De kaarten zijn prachtig, zo mooi gemaakt en iedere kaart is een juweel!

Nira Shalom zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.