woensdag 11 mei 2022

Dagboekje April, borduren, Artwerk , en zo


Nog even mijn dagboekje van April

Heel toepasselijk met Koningsdag, nu het weer mag.
Op een mooi geverfd lapje wat geappliceerd, en met glitters versierd.


Een mooie zonnige dag vol feestende mensen.
vrijmarkten en veel volk op de been!

Wij keken  ( met koffie en een oranje tompouce ) op TV 
 hoe Maastricht zich presenteerde, 
voor de koning   en zijn familie!



iets bijzonders...
Een mooi borduurstempel, dat ik kreeg van Bianca.
daar ga ik zeker mee aan de slag, 
op een breakdownlapje.




En nog lieve ATCtjes ,
die ze maakte met een servet en bladen uit oude boeken!




Ook van Bianca,
wil ik nog even haar werkstuk voor de Artquilt tt. laten zien ,
die laatst in Rijswijk was..


ze koos voor elektrische apparaten afval.
in onze weggooi maatschappij.
En maakte er een 3D werkstuk van, met een leuke tekst!


3 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuk dagboekquiltje heb je gemaakt. En wat is de stempel van Bianca leuk. Ik heb meteen even bij de maakster gekeken. Heel inspirerend. Het werk van Bianca had ik op Facebook gezien. Leuk dat je de tekst erbij geeft.

Bianca zei

Wat een feestelijke dagboek! Lekker met oranje tompouce!
Wat komt de stempel mooi uit!

els zei

Wat een leuk en toepasselijk dagboek quiltje heb je weer gemaakt. Ik zie al uit naar wat je nog meer met de stempek van Bianca gaat doen. Hij staat nu al erg mooi op de breakdown lap. Het 3D werk van Bianca is erg bijzonder en verrassend.