maandag 14 februari 2022

Vorderingen en van alles wat ,!


Afgelopen weken weer wat verder gevorderd met ons project!

Met de sjablonen die Bianca voor  me maakte op de plotter ,
die ik  heb verwerkt  bij de verschillende technieken. Hierboven wat details..
Met verf pasta en glitter wat opgepimpt..



Nog even naast elkaar 
Foto transfer en linosnede 


hier met colormagnet , disscharge pasta en screenprints.


Roest afdrukken ,bladprint op de gelliplate,en zonneprints.

Echt leuk om zulke mooie  tekst sjablonen te krijgen!
 
Nog enkele technieken zijn in de maak!



Tussendoor even een map bekleed voor de dagboekjes
De achterkant... een gelliprint met bladeren en grassen.
Op een jacquard print die er nog lag in mijn voorraadje .



Op de voorkant ook een blad print . 
Met blad uit de tuin extra bewerkt.



De map is extra dik, maar toch met 4 ringen, 
zodat er 12 dagboekjes in passen!





En nog een verrassing in de brievenbus van Conny!
We ruilen regelmatig ideetjes en proefjes.
Ze stuurde me dit pakketje!
 fraaie gelliprints . o.a. op zijdepapier .en zeer bruikbare sjablonen, 
kant en gaas , een gezellige kaart, en een leuke ATC.
 
hier ga ik zeker mee aan de slag!
De gelliprints zijn prachtig! 


6 opmerkingen:

Bianca zei

De pagina’s zijn prachtig!
Wat fijn dat de map al bekleed is. Een super leuke verrassing om mooie post te krijgen!

Marjan zei

Je map is heel mooi bekleed. Prachtig zoals hij heerlijk gevuld is met je dagboekjes.
Helaas begrijp ik nief alle technieken die je gebruikt hebt, maar de resultaten vind ik een plezier om naar te kijken!

Marlien zei

Oh wauw

miekequilt zei

Zelf mappen bekleden vind ik ook zo leuk. Maakte het echt je eigen mappen hè. Jullie zijn weer druk bezig, het verveelt nooit om samen te starten en daarna verder te werken. En het geeft ons weer inspiratie.

Frederika zei

Wat zijn het weer een mooie technieken die je hebt gebruikt. Ben suoer jaloers op al dat moois. Geweldig.

mia zei

Dank je voor het inkijkje van jouw bijzondere creaties